2018年6月25日 星期一

[歪妹愛美麗] *~Coppertone®全新Defend & Care系列。輕透防曬每一天~*



















不正妹平時已經好注意防曬呢一環,無論咩季節都唔會偷懶,而且好幾年前已經開始使用物理學防曬!以往市面上並唔算太多選擇,好多時都係要去美容院或者網店先買到物理學防曬!但今季有好消息啦!大家應該對Coppertone®唔陌生吧!係超市或者大型連鎖店都會見到佢嘅蹤影!佢今年推出全新Defend & Care系列中,出左一隻專係俾面搽嘅物理學防曬!


























輕盈透亮防曬露SPF 50

就係佢啦!當中的透薄配方Zinc Oxide(氧化鋅)成分有效阻擋98% UVAUVB,以往大家應該好怕一搽防曬變白臉人吧!呢隻就唔會有呢個煩惱啦!佢質地透薄,好容易推開塗抹塗抹後亦唔會反白用後肌膚好似多添了一層透明保護膜!望落去皮膚顯得有光澤,感覺好精神好健康!能高效防水80分鐘添!非常合每天使用!



















極緻補濕防曬噴霧SPF 50

另外同系列亦推出左噴霧式防曬,呢個要黎帶出街補防曬一流經典360度噴咀式設計,能均勻地將防曬噴在每吋肌膚上,感覺好涼爽好保濕!而且好輕身,攜帶方便!質地瞬間乾爽,噴後肌膚保持光滑及柔軟,同樣是80分鐘高效防水,有效阻擋UVAUVB。



保濕泡泡防曬乳
SPF 50

Coppertone® 亦有推出BB都用得嘅防曬!水寶寶嬰幼兒系列裡面有一隻保濕泡泡防曬乳SPF50,專為BB而設,大家都知道想幫寶寶搽防曬難度有幾咁高,佢地將防曬變為泡泡狀,吸引小朋友目光,令佢地有興趣接觸泡泡,自然容易幫佢地搽上身!泡沫質細密,皮膚快速吸收,落好舒服,造成毛孔堵塞,適合每天使用。泡泡香料羥基苯甲酸酯及PABA,可以放心俾小朋人使用,同樣高效80分鐘防水,有效阻擋UVAUVB。

前陣子同BabyGaga去迪士尼玩,唔想曬黑嘅我地,當然帶埋Coppertone®入迪士尼,4小時補搽防曬一次!:P 反黑成功!!! yeah~~~

Coppertone® 防曬產品系列 - 萬寧獨家發售

<產品及有關資料由品牌提供。
以上全屬個人感受,效果因人而異,
如需協助或獲取更多產品資訊,可聯絡品牌查詢或尋求相關專業意見。
>

不正妹  Email: primayy.blogger@gmail.com不正妹 Facebook : https://www.facebook.com/BloggerPriMaK不正妹 IG : http://instagram.com/primayy不正妹 YouTube : https://www.youtube.com/user/PriMayyBlog不正妹愛犬 Facebook - 紳士魔※MoagUs : https://www.facebook.com/gentlemoagu





沒有留言:

張貼留言

熱門文章