2018年6月21日 星期四

[歪妹愛美麗] *~elyze皇牌CoolSculpting冷凍溶脂療程 初體驗 第一回~*


自從BabyGaga出世後,一直好想做一件事 - 就係減肚腩!(其實未陀BB時已經想減,只係欠缺動力姐!:P)有BB前食完野先有少少肚仔,而家就算空肚幾耐,個肚依然似有左4個月咁!! B咁忙,試問邊個唔想辛苦又可以好快咁修身成功?對於白天要上班,晚上要回家湊小朋友嘅媽媽,更加難上加難!能夠迫出少少私人時間俾自己已感珍貴!

話說跟認識了廿年嘅一班好友決定八月份一家大細去沖繩玩,少不免要著泳衣玩下水,大家都紛紛說要減肥迎接呢一刻嘅來臨,我即時感覺有壓力!雖然本人望落唔算肥,皆因穿衣技巧同埋多年訓練嘅縮肚神功,確實呃得下人!但一講到著泳衣,真係遮到遮唔住!所以真係要take action啦!



我選擇了平日晚上來elyze尖沙咀北京道分店進行 皇牌CoolSculpting冷凍溶脂療程,放工後可以係咁靚嘅環境下飲杯花茶,欣賞下香港維港景,慢慢放鬆下才開始進行療程,太正啦!



治療師Kelly首先帶我進入房間換左套衫,方便之後照鏡睇睇邊個身體部分最急需要改善。



我的肚腩照要曝光啦!希望唔會嚇親大家….><"

這根本就是ET外星人的體形吧! 好似有左4個月BB咁呀…...



治療師也認同我的肚腩是最急要改善嘅部位,然後佢就用Marker幫我係肚皮上劃分療程位置,說明機頭如何放上肚皮,描述下整個療程會有咩感覺,才開始進行療程,她說做嘅過程唔會痛,反而係之後個5分鐘按摩堅會痛。



按我個人情況,療程應該要分兩個階段進行,大家應該看到圖中顯示,Part1 & Part2有重疊位置,而Part2 & Part3也有重疊位置,因為同一天重覆做的部位不能超過40%面積,如超過的話,重疊位置嘅皮膚及脂肪會受到傷害,所以治療師建議先做Part1 & Part2Part 3留返2個月後再約時間上去做療程。



冷凍溶脂療程並不會即時見到效果,因為療程原理係將脂肪細胞冷凍,令到三脂甘油 (即係我地嘅脂肪)受冷後會自然凋亡,之後經新陳代謝排走脂肪 (所以需要2個月時間先開始見到效果),令脂肪層逐漸變薄。呢個專利技術獲美國FDA及歐盟28個國家CE認可,1次療程有效消除肚腩嘅脂肪細胞數量達22%! 以上圖為例,Part1位置的脂肪層會減走22%,Part 2及Part 3亦會各自減走22%,令到前腹脂肪層變薄。治療師話如果配合運動及飲食,效果會更顯注添!



治療師讓我完全明白療程情況後就開始進行療程,第一步先幫我肚皮敷上一塊保護MASK,然後就將機頭放上治療位置,用橡筋布帶穩固好就開機啦!初時佢無開冷凍模式,先讓肚皮適應吸吮嘅感覺,確保我無問題才開冷凍模式。感覺就黎啦!初時感覺只係肚腩D肉被吸住,然後FEEL到凍凍地,肚仔開始有點M痛嘅感覺,大約過左5分鐘肌肉就開始麻目。



PART療程需時35分鐘,下圖是我做完第一PART後嘅皮膚狀態,肉眼望確實幾紅下!



治療師隨即幫我搽上保濕Cream,並開始進行5分鐘按摩,除左推按嘅手勢外,佢地仲會用手指搣下D肉,幫助緊張嘅肌肉放鬆同令排脂速度加快,治療師說得對!呢5分鐘真係會覺得痛!想靚真係要付出嘅!



完成Part 1後,我去個洗手間再開始Part 2,過程都係重覆Part 1嘅程序,需時同樣35分鐘。做療程期間閒著沒事幹,就開LIVE睇世界女排大獎賽,有我最愛嘅中國女排!YEAH!!!做完療程後一星期會有肌肉痠軟嘅感覺,大約過左60日之後效果更明顯,到時再同大家分享一下成果。


  
*獨家* Gratus醫美平台尊享禮遇
想輕鬆Shape出更美身形,就立即把握機會,上elyze母公司Neoderm的醫美網站Gratus:
以半價優惠購買2Coolsculpting冷凍溶脂療程啦!
例如你想做前腹、左右側腰或後腰,正價需要$13,200, 而家只需要$6,600
此優惠只限Gratus平台啊!

部位
折後價
原價
手臂 x 2
$6,600
$13,200
腰腹 x 2
$6,600

$13,200
大腿內側 x 2
$6,600
$13,200
臀部下方 x 2
$6,600
$13,200
大腿外側 x 2
$8,000
$16,000
副乳 x 2
$5,600

$11,200
膝蓋上方 x 2
$5,600
$11,200


不正妹  Email: primayy.blogger@gmail.com
不正妹
 Facebook : https://www.facebook.com/BloggerPriMaK
不正妹 IG :
 http://instagram.com/primayy
不正妹 YouTube :
 https://www.youtube.com/user/PriMayyBlog
不正妹愛犬 Facebook -
 紳士魔※MoagUs : https://www.facebook.com/gentlemoagu




沒有留言:

張貼留言

熱門文章