2010年9月27日 星期一

[歪妹愛玩樂] 2010海洋公園全城哈佬喂~十周年(2)

去過幾次OP Halloween, 都大約知道玩鬼屋的攻略~
愈接近10.31 最會愈多人, 星期六日更加多人~
排隊是少不免的~
*我剛才知道原來halloween只開星期五,,日呀!
至尊飛確實是縮短了很多排隊的時間,
就像我玩射喪屍, 我排了個半鐘, 至尊飛不用半個鐘就進去了~
不過今年不知道是否至尊飛的Quota少了呢?
5時半到售票處已貼了告示說至尊飛已售罄超誇張呢!!!
 
喪屍哥哥關心我, 問我排了多久, 他眼突地反問我為什麼不早點過來呀!應該一開始就先玩射喪屍呀!! 這個gamehit!!!
說真的, 我初頭很悠閒呢~玩了一人火葬場後就在街上搵鬼影相
還悠閑地坐下來食雞脾飲汽水, 朋友都說我們浪費了時間就是不知道為何要食雞脾.. haa.. 想起很好笑價值$25的雞脾, honey taste, 確實幾好味嘛..
 
提醒大家, 黃竹坑那邊有3間鬼屋, 而大樹灣就有5間鬼屋,
鬼屋都很分散啦~ 所以腳骨力好緊要呀!
還一定會滿頭大汗呢! 所以大家緊記一定要著波鞋呀!還有背心短褲也不怕~ 或者多多件衫替換~
 
建議大家由大樹灣入場, 玩左射喪屍先, 呢個hit game特別d~
之後先去返集古村玩幽靈遊樂場先再玩其餘3game~
係街見到鬼就捉住佢地影, 通常有一個staff跟住佢地,
可以叫他幫忙影相~ 之後可以搭海洋列車落返山~
有冷氣呀!!! 過過冷河舒服d~
之後就先玩一人火葬場”, 再玩其餘2個鬼屋~
 
其實集古村個邊都幾有氣氛架!
個度起左個舞台, d dancer扮鬼唱歌跳舞,
全部都係至hit o既歌, 有英文有韓文添呀~大家喜歡可以一齊dancing!!!
 
遊樂場最識搵錢當然係幫你影相叫你買返啦!
我地問過價, $100 兩張A5 SIZE的相~你唔想要兩張, 可以單買 $50~
不過那人影得有點out focus, so 我地無買到啦~
 
今年halloween也想出去扮鬼扮馬呢!!所以也特別留意今年那些鬼的化妝及造型,
有些真的是很難模仿得到, 有哂道具~不知要投放多少burget在身上~影了很多呢~~ 就放些大家有可能扮到的, 跟大家分享吧!
 

































>>>>Part 3 待續<<<<

不正妹PriMa Email: primayy.blogger@gmail.com


沒有留言:

張貼留言

熱門文章