2010年9月30日 星期四

[歪妹愛美麗] 岩哂懶人用嘅Nail Polish Remover Pads

不正妹真的是一名惰性極重的女仔, 所以話世上無醜女人, 只有懶女人, 中哂!!
隻腳d指甲油甩都超核突都唔理佢, 唔係聽日去修腳皮, 我都真係懶得理佢架...



就係因為懶的關係, 我盡量都會choose d 易handle, 輕便快捷的護理產品
上年係sasa度發現佢, 一用愛上左!!

勁輕易就抺甩d甲油, 好過洗甲水呀!! 真係架!!



一盒有36塊, 盛惠hkd$9.9咋! 對於唔係用得密o既我, 我覺得幾抵!
 
好薄濕濕的~~~

 
我每隻腳用左一塊就已經整甩哂啦!!



不正妹PriMa Email: primayy.blogger@gmail.com
 

沒有留言:

張貼留言

熱門文章