2010年10月23日 星期六

[歪妹愛舞台] 18下禁 : BlowUp-爆響口之唔出得街 (支持灘叔+迪偉)



年滿十八歲才可以睇啊!! 因為今次話題係圍繞SEX!
好多gap..不過好明顯夾過度過, 感覺比起佢節目無咁自然呢
但係我覺得抵睇的!!
run down 大致上都okey!

首先頭3幕都係灘叔同迪偉一齊,
一開始就搵左個唔似年滿18歲的觀眾出去玩,
上下台講兩嘴就送左部nokia手機同tshirt俾佢 @0@
之後係研究下床上叫聲(他們扮動物叫聲笑死), 性器官稱呼(總結係-男:迪奶,女-凱灘)
仲有短小drama 講下一對couple不同時期的愛情表現,
仲攪下互動-大家幫佢地打鬥片配聲, 超正!
笑死...陸柒, 妖, 哈...之後就係灘叔同迪偉分別每人做一場solo!
灘叔先打感情牌, 藉住呢個機會請左三姑上台吹兩嘴
原來君如同佢有好多第一次, 係事業上君如幫佢唔少
仲同佢跳左part舞, 仲多謝佢添!
迪偉正到爆..好鬼索呀佢!
佢扮女人呀!! 有聽開903都知佢扮女人教講英文gramma
佢個造型...wow一聲呀!著住對豆零hee跳舞
如果佢同祖藍拍住一齊做仲正呀!!haa...
佢仲請左Elle官欣娜上台一起做yoga!

仲有一幕有阿bu做, 扮做1872遊花園呢!
又攪下gap...haa.....
um....灘叔仲為自已製造了難忘的場面
我都眼濕濕添...眼淺...><
我愛你呀!鄒凱光!仲請左今日的壽星女觀眾上台, 俾d sweet佢, 請佢食糖!

臨尾個幕佢地走返一齊, 講明叫我地影佢, 我先影到幾張相
如果唔係, 個度d staff check得超嚴..根本無可能影到
haa...除左笑...我仲學到No Big Deal 箇中道理
迪偉的工作及玩樂態度真係可以當作指標
你活成怎樣, 為自已生活帶來什麼, 你的人生就是怎樣!

* 不得不讚迪偉的臨場發揮, 那些即興, 那些natural high! 好正!! ^v^* 今次係聽佢地節目, 鬥快SEND EMAIL去拿最後好位置的TICKET, 當然都係要俾$啦~$280@
我仲買左紀念品, boxer一條!^v^

相片分享:























不正妹PriMa Email: primayy.blogger@gmail.com

沒有留言:

張貼留言

熱門文章