2010年10月6日 星期三

[歪妹愛美麗] 劣質Johnson's 1 day Moist Con



不正妹是一名大近視妹啊!! 因為打波的關係, 好早就開始戴隱型眼鏡~
所以戴CON的年資都有成十年啦~由以前帶長戴到Colour Con, 到大眼仔, 到現在1 day con...
見過不少lens....今次想講... 1 day moist...近呢3個月發現了一樣野
大家有無聽過說moist會停產? 所以會加價? 陣風唔知邊度吹起先~
我同事叫我快d入多d貨, 因為佢都知道我係moist fans~
但係呢3個月買返來的moist, 一盒裡頭總會5-6對係劣質
我所謂的劣質是因為跟以往不同, 那個sharp有點不對了...
中間皺了呢~好似陷了..不是裂或者是穿, 戴了上眼是沒事的~
真的好奇怪... 我是經眼鏡店買的, 即時買走, 不用等貨返~
盒裡又不是每對都有這個情況, 都不知道可不可以拿回去換
見戴上眼不痛不癢就算了~
我試過去旺角/荃灣買都有這個情況,
而且荃灣本來一盒買$165, 現在都加價了, 要$180~
說供應商那邊規定他們這樣做~
如果想之前那樣平, 就買六送一~即是跟旺角明店一樣了~
不過旺角明店買單盒要$220~真的貴成幾十元~
朋友說我奢侈啊~~可是1 day moist真的戴得舒服嘛~又方便~
唯有再找找哪裡買會花算些吧~~~
有無SIS戴開MOST, 知道那裡買好啊~~
不正妹PriMa Email: primayy.blogger@gmail.com

沒有留言:

張貼留言

熱門文章