2010年11月8日 星期一

[歪妹愛生活] 週末狂熱 : 敗+酒

星期六放工, 3個女仔一齊去拎SAMPLE, 都係第一次, 行了很多路呢~~




今次"港島區自已行"真係攰~咁岩我朋友-魔女10號新屋入伙要送禮,
所以不放過在SOGO的機會, 行下家品電AREA先~
最終買了部OTO的腳底按摩機給她, 標明是新產品, 限量30部~
原價$2XXX, 依家$998買到啦~ 得返最後3部, 白色LAST一部~
仲有匯豐卡回贈~yup!!就呢部啦!! 2 pair couples夾份送俾朋友仔~^v^
朋友仔見到好開心呀!!立即開黎試試先!!!





魔女12號送了大大利是+紅酒, 但係朋友仔唔識用新的開酒器,
而且這支2002年的紅酒, 個"質"好"淋"呀! 呀.. 個隆畫哂啞呀!
好多碎.... 最終我地硬粗將佢正法...換來的結果是....
搵湯煲俾佢抖氣~用個"篩"隔渣... 笑死左...真的很另類的做法...





Nice Red Wine~ so rich!! 但唔"那"喉~



再黎支正野!!! 唔駛排隊有得飲啦!!! 麼女11號的入伙禮物!!
WOWWOW!! 好靚呀!!! 就係佢啦!! 間鋪入得3支咋~~有幸買到!!
佢話千嬅擺酒都入左批~
勁DETAILS, 佢張鍚紙D星星係鐳射閃架~個"質"有名~



呀~~~隻COLOUR又靚喎~ 真係好Attractive啊~
聽說係抽了blueberry的藍色素放落去~所以變成貢o既色~



佢好多air走出黎架~ 岩岩開唔好第一時間飲, 唔係一放入口, 全部變哂泡架~
好似嘔泡咁~no gd~~~好漲~~ haa....



haa~~同我件衫隻色好襯啊~~~ 美中不足,因為打完波, 無化妝啦.. 配不起佢添~><



俾我發現魔女10號屋企好多騎呢公仔, 呢隻仲流鼻血~笑死我地~~



我地順便傾埋下星期的星加坡之旅行程... 有需要上左hostel fans page留言..ha~~~
好期待呀... 就黎到啦~~ 但係我咩都未prepare... 今次實行俾魔女們賣豬仔啦~~




不正妹PriMa Email:
primayy.blogger@gmail.com

沒有留言:

張貼留言

熱門文章