2010年12月29日 星期三

[歪妹愛生活] 2010 Hea爆 XMAS + 很久沒坦白說出心底話

近來特別累... 不想出外走, 但為了感受下氣氛跟朋友聚一聚, 也出外吃吃飯, 傾傾計~
盡量做些自已喜歡的事情...

知道在公司是多局促嗎? 所以午飯時間, 鼠了去漁人碼頭影"馬仔"
換來暫時性的快樂~















平安夜那天, 公司比預期中超出我想像... 本來可以早些下班的我, 竟然享受不到這個權利,
弄了一整天, 我都有心理準備無得早走...晚上去了跑馬地食自助餐~
食就就出去CWB行下影相就返屋企啦~


















聖誕節到啦!睡飽竟起來飲下午茶~
最窩心的聖誕禮物, 應該是MAX送給我的畫像聖誕卡~
多謝哂~我放左係WALLET入面啦~ HAA...



之後就係出TST影下相, 夜晚跟朋友們去吃PIZZA HUT~
今年大家都好忙, 無時間預備, 無訂位~所以就索性求其搵D野食
比我想像中快啦~ 等了半個小時左右就有位了~
不過我以後正日都唔會出TST啦! 多人都爆~
係1881度根本影唔到靚相呀..

















BOXING DAY~約左中七班同學仔聚舊~
最RELAX的一天~好耐無聚啦...大家都有些轉變...
希望大家都要一齊順利呀...
去左FLYING PAN食野~仲玩層層疊添~癲左~
我地仲買了禮物交換呢~
睇下我地用咩方法奪取對方的禮物~HAA....











這是RONNIE預備的禮物, 給我拿到了~
HEE~~~ 可以著燈當電筒架~ 好喜歡呀! ^3^

可能真係年紀大啦... 唔捱得夜.. 唔想飲酒... 訓極都唔夠...
呢排11點鐘就死上張床度啦....
27號當然係屋企HEA爆啦....迎接放假後的後遺症~

======================================================

近來在看Sammi的"值得", 之前放下了一段日子, 決定要完成她~
發覺很像真的很像...
有句說語, 前日睇到, 昨日已應驗...
「個人感受是非常纖細難捉的東西,有時語不達意反而會讓感受變質變形,甚至貶值。」
我很難說出心裡的感受...因為太多太多東西形成今日的局面..有些事情不是自已可以控制..
我知道有時候說話做事時, 我是在發泄, 令到對方不爽, 這點我會改...
我本來就是喜愛溝通的人, 但喜愛以文字去表達,
因為我想表達的很多人都不太明白, 好無癮... 可能我有語障啦...
我認我是慢熱的人, 不是每個人都可以做朋友, 我好選擇性的
所以朋友不多, 但真心的也有幾個, 我已覺足夠~
因為工作的關係, 好多時都要獨自去做, 只能靠自已啦~你唔做唔會有人做
久而久之其實我都FEEL到自已唔係好適應群體生活
還有點傾向自閉, 唔想同人講野, 唔好阻住我做野...
這些我都知... 我已經盡量控制住自已... 不要再自閉,
試下不要急.. 同大家溝通下... 不過有點難度...
我從來未對過一個女人又愛又恨.. 可能我應該3年前就應該要離開...
我以為我可以... 原來試過不行, 可能我有我的打算, 所以態度差劣了很多
因為不在乎這裡才會有這些行為吧!
我只能說對不起, 不是有心HURT大家!
我知道我應該收口, 唔好再講野刺激大家!
平安渡過就算啦.............


不正妹PriMa Email: primayy.blogger@gmail.com

沒有留言:

張貼留言

熱門文章