2010年12月19日 星期日

[歪妹愛生活] 又愛又恨的史迪仔- Merry Xmas!!!^3^ + 擺烏龍之豆沙窩餅><



今年我隻豬仔轉左工之後, 就無咩時間陪我去吃喝玩樂啦!
今日難得出去睇戲, 順便我要去影相呀!!!
呢排真係好攰..黑眼圈好嚴重..><

去了最近TheOne的商場-美麗華商場!
去見豬豬最討厭o既史迪仔!!
haa.. 點解討厭? 因為...大家有無去過香港迪士尼玩史迪加個個呀??
岩岩新開個年我地第一時間去玩,
點知好suprise呀!!! 佢竟然俾人偷拍左..
cab左相變左做game裡的通緝犯呀!
史迪仔超攪笑...話佢脅持住我.. 依家要跟住佢做3個動作先唔駛坐監
第一次見豬豬同d小朋友玩得咁開心.. 超有童真...
haa!! aiya! 離題啦! 講返正題先!
去搵史迪仔影相呀!! 呵...
不過我無俾豬仔亮相..睇住我啦! haa..
















Merry XMAS!!!^V^




題外話: 我今日先發現了.. 豆沙窩餅跟豆沙餅真係唔同架...
我今日極想食豆沙窩餅!! 行到去厚福街唯一, 一見豆沙兩個字就衝左入去..
點知...唔係O既...豆沙餅係白色粉包住D豆沙..唔係脆卜卜個隻黎架...
WUWU...失敗左...好想食.. 心癮發作...我下星期一定要食到呀!!



不正妹PriMa Email: primayy.blogger@gmail.com


沒有留言:

張貼留言

熱門文章