2011年1月21日 星期五

[歪妹愛生活] 雙魚座真係好易受傷, 尤其手手腳腳...(有不安照片..)

大家試過受傷時好驚.. 好怕以後唔知點算.. 怕好唔返....好返了或要待他慢慢康復... 好似將之前的恐懼忘記得一乾二淨.....
點知一復發... 無奈.... 唔開心... 擔心....
 
成個星期啦... 身體太多舊患... 嚴重不適....

以前打波整親條腰... 個膝頭勞損...
無啦啦又中耳炎, 無啦啦隻眼又發炎..
智慧齒一係唔生, 一生生兩次...v.v...

壓力一大, 個頭就爆啦...隻耳仔耳鳴...淋巴漲左...
喉嚨唔舒服.. 呢d忍病真係好靠意志力....發燒傷風都唔算多... 但係呢d病患就就身有...
好麻煩......我真係好易受傷....
睇返轉頭...呢兩年內真係好多病痛.....諗返起都覺得莫名奇妙....
好騎呢...............
***留意以下有d我覺得正常的相片, 可能你覺得不安的照片...haa...

==============================================

腳甲篇
兩年前的瘀血, 一直藏在甲內不肯出來 (打波俾人踩到)
經過高跟鞋小姐的幫助, 變成拱甲了 經歷了不少風霜, 他終於可以離我而去了!
thanks God!!! 不過...斷d唔斷d...呢個星期好痛苦..
間歇性式流血 @0@ !!
現在的指甲出現斷層了! 好樣衰!


點算?



斷左一半左..另一半就痴住..




終於解決了..好樣衰..


嘴唇篇


今天去見中醫師...

我: 醫生! 我病呀! 我喉嚨勁多杰杰的痰纏繞住, 但係咳唔到出黎, 朝早一起身係最嚴重的! 但係我鼻無野呻出黎呀!

女醫師: 哦... 咁初時咳到出黎係咩色架?
我: 有D啡色, 有D綠黃色
女醫師: 你仲係M中嗎?
我: 係呀!
女醫師: 哦..MM都會有影響架! 你燥呀! 我今次開D唔同O既藥俾你服用, 會有清熱作用, 同適合MM期間食的, 乾淨哂就停食啦!
我: 仲有...我個嘴唇唔知咩原因兩邊嘴角都爆左...係咪D藥力有影響呀?
女醫師: 但係D藥同上幾次都一樣, 應該唔慣D藥事喎! 你黎M都有D影響..幫你清下熱氣啦!

=============> 爆嘴角 是因為 "燥"? 我黎M都黎左咁多年啦..第一次發生 - 燥到爆嘴角- @0@!

自第一次搽口紅整衰左個嘴角後, 這是第2次爆嘴角啦!
已經唔靚架啦...化開哂個嘴角好樣衰...有咩辦法令嘴角重現啊??!
自從我12歲之後就沒有了正常的嘴角...><

眼睛篇


 
返大陸尋歡je.. 點知攪成貢返黎...
肯定係尋晚按頭個條友啦..壓爆左我隻眼..shit...
 

牙齒篇
 

一年內爆了兩隻智慧齒, 腫到個人...唔想見人呀!!!好恐怖.....wuwu......


腳腳篇





咁大個女第一次俾人針... 持續左成個月.. 好辛苦...
日日都要覆診同敷藥...好難頂....><

=========================================================
自此之後, 我給大家帶上的祝福,
最重要還是"身體健康"!!!
各位小心身子啊!
要健健康康!!!不要像我這樣...

不正妹PriMa Email: primayy.blogger@gmal.com

沒有留言:

張貼留言

熱門文章