2011年1月18日 星期二

[歪妹愛Fashion] 女仔黎講我都唔算多鞋..而且我仲幾男仔頭

大家都知道香港D屋有幾大呢!?
屋企邊有咁多空間呢....
星期日個日竟然同細佬有磨擦...就係為左D鞋...
唉... 佢話一對腳著到幾多對鞋JE..
問心的... 女仔黎講...我真係唔算多鞋架啦..
我已經好耐無買鞋...
佢HEA哂D鞋出黎...要我執...
 我已經盡量丟...丟左3對BOOT, 2對平底鞋, 2對拖鞋...
依家勉強有位俾我放哂D鞋....
邊係多呢...我真係覺得唔係多..


 
要SPORTY又有.. 求其出街百搭都有...復古D都有..打波跑步都有...差唔多啦.. 無多無少...



拖鞋....涼鞋...差唔多啦.. 都唔多呀...



要返工.. 要去玩..要去飲... 都夠啦.. 已經迫自已唔買呢類鞋.. 因為我還是喜愛便服鞋多D..



冬天點都要有D BOOT旁身.. 不過我都唔係好多著...所以唔係好多對...
其實我想買對新BOOT的..密色當中... 但係細佬知道實話我... 都係迴避下先啦...
遲多少少以新年為藉口.. 點都要買對新鞋~~
實在太耐無買野啦...

仲未細佬搵返我FORM1個鞋袋..笑死..
舊到無朋友.. 睇下咩牌子! HAA...
以前我個英文名叫做"YASMIN"
我改親D名都要懶特別...HAA...





不正妹PriMa Email: primayy.blogger@gmail.com
 

沒有留言:

張貼留言

熱門文章