2011年4月10日 星期日

[歪妹韓瘋文] 瘋襲香港 1 - 跟鄭仁(金材昱)慶祝28歲生日* 附加:拎根碩飛情況



我並不是金材昱的狂熱Fans, 我另外的朋友才是呢!
但關於韓流的, 我都不會再放過啦! 因為上年<原來是美男>的熱潮關係,
容和跟根碩都有來香港, 他們的fans meeting飛真的太昂貴了..
2選1之下, 我當然選擇了根碩, 但之後好後悔啊....
CnBlue!!! 我都很喜愛你們的!! 

講返今次的fans meeting先!!! 因為<瑪利外宿中>我認識了金材昱,
因為深情的鄭仁, 令我開始留意他, 才知原來<咖啡王子>裡有他的,
嘩....我當時只留意尹恩惠, 完全忽視佢...haa!!
不過說起演技我還是喜愛他作為歌手!
他玩band sound的, 不是太多人喜愛那些吵吵鬧鬧的音樂,

不過他有首主打歌都很好聽的, 好有假期自由自在的感覺
但在現場所見, 大部份都是因為他的外貌或者電視劇的關係而捧場吧!
bandsound應該現場氣氛很好的, 但梗係感覺唔夠high的
 
當天剛好是金材昱的28歲生日, 我地成班順便跟他慶祝生日呢!!
一齊唱生日歌跟他吹蠟燭! ^v^
 

 
 
其實金材昱是band裡的主音, 他們的band叫做"Walrus"其他成員是材昱的大學同學來, 但看樣子, 其他成員感覺年紀好大啊!
但今次fans meeting令我認識這隊band不少, 我也蠻喜愛鼓手!
他很有趣, 而且對答很攪笑呢!!!




另外, 進場時, 每位fans都寫了發問card, 會抽五位fans上台的,
但跟我們無緣嘍!! 我們3個的提問都是不同方向的!
有音樂上, 愛情上跟心靈上!
^v^




想看更多嗎??? 首先讓大家看看會場吧!
我們下午4時就到達九展, 外面放滿多張poster,
我們就不斷影..仲認識了新朋友, 還一起影相



之後入到會場, 我地還跟FANS CLUB鰻魚們準備的牌牌影相,
當然就是每位VIP都在的毛巾啦!!YUP! 不過劣質...




更多Jeauck & Walrus!^v^



最興奮莫過於我們買的VIP飛抽中了跟材昱的近距離接觸-握手仔!!可惜staff講明" No Photo! No I-phone! No Movie! No I-pad!..."
不過我跟材昱握手那刻, 材昱那誠懇的眼神...我迷住了...
只是輕輕說聲"Happy Birthday" 簡單的回應"Thank You",
都可以沉溺咁耐....死未...haa....
當天晚上回到家..睡不著呢...整晚還出現那刻的畫面..help!!!
** 不過相比根碩的, 當然差好遠啦...


=============================================


說起根碩!!! 我有預告啦! heehee..........
呢個4月份簡直令人窒息!! 材昱剛才來...月尾根碩又會來做cri show!!
真係好興奮, 跟上年一樣, 我都是經fans club訂飛!
希望可以企前d目睹根碩多一點!!
今日就出去拎飛, 跟上次一樣, 相約了在旺角新世紀foodcourt拎飛,
根碩真的今時不同往日啦, 他的fans增加了不少,
而且很廣... 有c奶, 有小朋友, 有學行, 有中女, 亦有男性...

地區偏及多國, 以我今日所見, 我見到菲藉, 大陸跟台灣的fans添!
因為人太多, 做成人流擠塞, 被商場職員強迫要我們離開最後我們成班fans走返落始創旁邊的空地派飛,

 


幸好先派vip飛, 不然真係有排企..熱死呢....
感動!!! 終於到手!!! hee....聽聞S位置會靚D架...




而我地係L, 都算好好..我見有D係V...
我仲寫左紙仔俾根碩, Fans club會製作一本留言冊給他呢!!




相比下, 我好懷念大家上年一起製作的movie...hee...
(遲些跟大家分享一下上年fans meeting的盛況)
現在還記憶猶新, 嗌哂救命! hee...

走黎走去..無咩氣力,要食返D野補充下先得...
岩岩出爐, 買個波羅油先, 配上我喜愛的"奶蓋烏龍"





一樂也!!! 返到屋企仲睇埋K-POP!
呢個WEEKEND實在太好啦...KAA...




唔知ZY呢度有無根碩FANS都會去睇佢個SHOW呢!!!?
有就跟我SAY HI啦!!!

希望大家喜愛我的分享!!! (我心情還很很很很興奮!!!!)

期待4.30 <瑪莉外宿中>瘋襲香港 2 !!! 


不正妹PriMa Email: primayy.blogger@gmail.com

沒有留言:

張貼留言

熱門文章