2011年5月9日 星期一

[歪妹韓瘋文] <瑪利外宿中>瘋襲香港 2 - 張根碩HK CRI Show 2011 - 會場周邊篇

話咁快就黎到最後一篇張根碩HK CRI Show 2011文章啦!
今次主要是分享其會場擺設, 仲有周邊產品的!!!
多謝大家一直的追看, 喜愛根碩的朋友仔!!
希望下次FM會見到你地!! ^V^ Enjoy!!!


跟往年一樣, fans club都放了不了人型板, 供fans們拍照留念啊!!
 
當然少不了就是他們送給根碩支持他們的花藍啦!!

 

 
我就是香港後援會的member啦!!! 這兩次都是從他們那邊優先訂飛的!
位置真的不錯啊!!! 很感激!!! 多謝各位家長的籌備, 一齊都好順利!!
到步第一時間找他們, 簽返個名先!!!


今次經他們買了飛的fans們, 都會獲贈此手帶啊!!! 有粉紅跟粉藍色的!
我選了粉藍色!!



當然少不了去買周邊產品啦!!
我本想買$400那set的, 可是朋友阻止了我啦!!
多謝她的remind... 買了又真的不會用, 只放在床下底...作收藏..


成為我們的window shopping了!



所以我們決定留返多個錢for月中的澳門會Rain之旅!
yes!!!!!! 我就黎又見到我偶像阿Rain啦!!!
最後我們只買了這個啦!!!

加上今次我們買vip飛有gift bag送呢!! 總算滿足到我地!
個袋有根碩個樣架...型到震呀!!!!!!


$300個隻根碩cute版公仔...忍住無買到, 當日我識了一個新朋友,
佢借俾我影相了....^v^ 影完相總算曾經擁有....
 
 



此文正式完結啦!!!  捨不得的........
下星期六日我會去澳門的!!
要去見我的阿Rain...當兵前最後一次見面...
我又怎會放棄這個機會呢!!!
朋友們都瘋過我, 已經找定資料, rundown, 唱什麼歌等等..
係時候做preparation, 迎接那天的crazy night啦!!
還有澳門美食...hee...期特的!!!!!!
 

 
CRAZY FOR KOREA, ENJOY!!!



不正妹PriMa Email: primayy.blogger@gmail.com

沒有留言:

張貼留言

熱門文章