2013年1月9日 星期三

[歪妹韓瘋文] 2013年第一個韓live ~ AIA K-Pop Concert! 新體驗新感受!!!

哈哈!! 又係我呀!! 不正妹上星期六又入左亞洲國際博覽館呢!!
1個月內我黎左呢度3次了!! 當然不是只單單因為concert啦!
皆因為BIG BANG! 睇完BB翌日又有朋友係博覽館隔離間萬豪酒店擺酒,幫手做姊妹MC~
然後就係上星期六啦!! 如果大家有留意韓流, 都知道邊個黎左香港!
我入左去睇" AIA K-POP CONCERT"呢!!!




就係因為黎過很多次, 更加想分享不同方面的給大家知!!
未俾大家睇韓星相片及當晚演唱會情況前, 跟大家分享一下"食物"
今篇亦可算是"為食文"吧!! 呵呵....好耐無分享過食個方面啦!
點解咁大感覺想分享食呢方面, 因為大家都有需要!
而且機博裡的食店比想像中多及質素好!




話說之前, 朋友係萬豪擺酒時, 大家一早去到SET UP場地,
去到4-5點左右, 個肚就開始打鼓, 我地竟然唔係酒店食! 最主要因為貴同埋無咩選擇!
我地想食D小食, TEA之類的, 所以叫D兄弟去買外賣返黎食!!
佢地就過左去博覽館個邊尋食啦!!





嘩!! 之前都唔知有咁多野食, 佢地咩都買D返黎先知道原來都OK喎!
有漢堡包炸薯條, 仲有健康之選-三文治!
D男仔想食飽少少, 仲有粉面, 飯, 意大利粉...等等!中,西,東南亞美食都有!





之前睇Concert, 如果買左企位飛, 我同成班fd都會早少少入去買週邊同埋去擺位排隊,
所以有時早過龍, 又無聊都會坐下happy hour下架~!!
都無留意原來有咁多野食, 一路只以為是輕食罷了!!
今次睇AIA 呢個SHOW, 因為係坐位, 都唔駛預早咁多入黎,
但又因為咁有D趕...HAA.. 攪到食唔切野就入左黎機博!

俾我發現原來呢度都有CAKE SHOP喎! 仲有馬卡龍添呀!誇張呀!







今次終於試到呢度D爆谷啦!!! 每次都想食, 但係每次都忍住了!
因為企位好難拎住食啦!! 我一見到佢隻色就知佢甜!
我同個FD一開口就話爆谷! HAA...好好笑!
仲叫左2個PIZZA棒, 嘩!! 佢仲有薯片跟埋!! 好開心呀!!
就係咁, 我地2個女仔就滿手零食走入會場! 好似去睇戲咁...HAA...




我地好快食哂佢地LU~~!~因為要開SHOW啦嘛! 邊度有口叫呢!呵呵....
第一對出場係A-PINK呀!! 原來我都聽過佢地D歌!

[flash=ytb]http://www.youtube.com/watch?v=PoNCpK-Tvo0[/flash]


但我對佢地認識不多, 係朋友狂叫我睇"請回答1997", 我先識鄭恩地!
都唱左半個鐘度, 好多講野位!! 感覺佢地仲好YOUNG啊! 有2個仲係BABY FAT呢!




之後就係4 MINTUE啦!! 不過....一張相都影唔到, 影到都好朦,
因為我都坐得幾後下架... 但係最主要係俾個保安捉左出去將部相機KEEP BAG...
所以..入返去時, 已經好無MOOD了...想說, 今次主辦單位好嚴密,
真係次次都唔同, 已經試過好耐無咁BLOCK D觀眾同歌迷影相...
之前睇BB完全任影唔嬲, 今次唔俾帶相機入去, 我出去KEEP BAG時,
盛惠$25大元! 但係竟然要排隊.. 起碼有5個人係我前面!
D保安好勤力咁捉人影相啊...   @0@~~


今次4MINTUE唔單止跳, 仲唱慢歌, 今次為香港歌迷唱呢!
HA...聽下佢地LIVE都唔錯喎!

[flash=ytb]http://www.youtube.com/watch?v=xn__PIxHGcA[/flash]


最後一隊出場, 就係我愛的斗俊帶領的BEAST啊!!


真係壓續表演啦! 因為佢地ENCORE再出黎!
又跳又唱!!! 好興奮啊!!!
唱FICTION時HIGH到爆呀!!!

[flash=ytb]http://www.youtube.com/watch?v=B-Z9eu3etHE[/flash]

今晚我都好有期待入黎架... 我好想睇TROUBLE MAKER的LIVE PERFORMANCE!
但係竟然無呀... 佢地3隊真係獨立表演呀! >< 太可惜了....
睇到10點幾, 但係未夠喉啦!! 我地出返去影相O羅!!





 臨走去拎返部相機, 點知...勁長龍...好誇張....V.V....
以往都聽過不少BLOGGER喜歡看我的文章, 因為有種置身現場的感覺!
今次唔知會唔會無咁興奮....HAA.. 不過, 真的很ENJOY 睇LIVE!
希望無係現場的你, 都能夠感受到當時的氣氛! 睇完我的分享, 會好開心! ^V^



今次分享都差不多啦! 再同大家預告一下!
博覽館黎緊又有韓CONCERT! 就係拆左夥的東方神起!
大家會唔會去睇啊??? 好快到啦~~~
好緊接呢~~~各位韓迷頂唔頂得住?呵呵...

http://www.facebook.com/events/574194755941116/

遲D再同大家分享啦!!! SEE YA~~~


With Love,
*不正妹*PriMayy*

 



 

沒有留言:

張貼留言

熱門文章