2013年4月17日 星期三

< 歪妹之囍 八 > 韓國Pre-Wedding=影相篇: Studio @ Moonlight

係時候出我韓國Pre-Wedding的影相篇o羅!
如果大家有追開, 一定好想睇下studio是如何的樣子呢?
我其實一開始已經睇中呢一間studio, 但個心又大又細, 
點都要再用多d時間不斷尋找不斷發掘,
想睇下仲有無更多自已喜歡的studio, 
但尋找之中, 總是發現很多假及造作風格的感覺, 
我還是喜歡舒服一點的, 又不想只局限於室內, 
所以就選擇了這一間studio, 名為달빛스쿠터 (Moonlight)~
Studio就位於"Tree J company"對面啊!
可惜, 張根碩當時身處日本啦! ><
 

這間studio是樓高3層的大廈, 因為它天台那個景太吸引我了...
最終還是找上它啊~~~
今次就為大家介紹一下啦!
認真的.. 當天自已也太忙, 沒太多時間用手機或相機影低,
所以只好靠朋友幫忙影的side shot為大家介紹啦!

這是其中的兩個場景啊~~~你會諗到擺咩POSE? HEE....
 

俾大家睇睇我們的拍攝團隊啦!!!!
BOOK STUDIO的時間, 價錢已包括攝影師, 助手及相薄油架啊!
而拍VIDEO個兩位, 其實係我另外加錢搵其它拍攝團隊幫忙攝錄DVD的!
我都係through i-wedding, 佢by email send了3個拍攝團隊作品給我選擇~
最後我pick了這一間! (下一篇文章會跟大家分享完成品! <<< 我非常滿意的作品! 呵...)




攝影師好友善, 一到步就跟我們傾計, 了解一下我們叫咩名,
俾佢地studio的作品我們看, 叫我地指指鐘意影邊個場景~
又介紹一下自已, 大家溝通下, 佢亦說明佢會點樣俾指示我地擺pose,
好簡單的英文, head, shower, hand, leg...佢下巴唔識講, 就學左我地廣東話"下巴"...etc..
haa...好好笑~~~佢好多時都會行埋黎幫我地執靚d pose架!






唔單止攝影師, 連婚紗店派來的"阿豬媽"都好落力架!
佢唔止幫我地換衫, set頭, 拍攝過程中都好幫助我地,
好稱職, 好pro! 一見我地有咩唔妥, 就會行埋黎幫我地整返好~
而且, 幫整個團隊拍攝順利!




有"阿豬媽"幫我, 真係好放心, 一d娘都味道都沒有! 好細心添!




雖然佢只係懂韓語, 但係我地相處都很她, 大家成日笑! haa....




一轉場景, 大家又執樣啦~好快手轉呀~~~




影到咁上下, 就轉下環境, 上左去天台度影!
wow!!! 係我好想影個個地方啊~~~~
其實行左上去都有些少離心, 而且有些少風!
人愈大愈發現自已細膽了....




影完天台又落返去室內影相~~




開始叫我地錫錫啦... 但係點錫先影出黎靚d呢?
我地第一次影婚紗相, 真係唔識點擺pose..haa..




2樓拍完, 我地又落返1樓啦! 原來確實有幾多場景架!!
條裙鬆左呢! "阿豬媽"幫我執執佢~ 你睇佢就係靠佢手上個幾眼針就攪掂左!
條裙完全無改過, 但影出黎完全無問題! 仲好岩身! 真係誇張!




話說係韓國影相, 攝影師好鐘意叫新郎抱起新娘...我地分別係3個場景都做過啊!
每次抱都有少少唔同, 今次個抱法就由朋友仔跟攝影師示範一次俾我地睇!
然後跟住做, 不過...實在忍唔到笑啦....個攝影師2話不說就抱起左朋友仔, 嚇親..haa...
呢個背影係咪好熟口面呢??? haa...真係唔該哂你啊~~ ^v^





仲有呢個pose, 好似黎韓國影pre-wedding一定要擺的pose啊!




然後換了一套casual d的便服, 影左少少家居feel的相片~~~




我朋友話我包左頭巾勁似阿豬媽,, 玩野呀!!!!




未換衫前, 再出左去studio街外影多2個外景~~ ^v^


 


然後我地去換最後一套衫啦! 肥仔換完衫, 自已摺唔到褲腳,肌肉太發達的關係...
最終, 還是要我兩位老死出手相助! 唔該哂你們啊!




最後呢個部份主要係好簡單的背景前, 自由發揮你想點影就點影!
我地影左陣就叫埋朋友仔一齊影幾張大合照先離開呢! ^v^





咁就影左半日啦! 一停落黎, feel到好攰啊!
因為有d pose完全不正常的肢體動作, 仲要hold成分鐘, 條腰同隻腳都累透了
發現個攝影師好鐘意叫人扮cute, 成日叫人單眼,一擺得好個pose, 就會不斷叫你keep住!
仲流哂口水咁讚你, 個下覺得佢好變態....v.v...
不過, 整天都是開心的! ^v^
終於感受到 "我們結婚了"的韓式pre-wedding啦! yeah~~~
韓式婚紗, 韓式化妝室 跟 韓式pre-wedding都為大家分享了!
希望大家喜歡我的分享!
想去韓國影婚紗相的朋友仔作為一些參考吧!


想唔想知這3樣野加埋得出來的結果是怎樣呢???
下一篇就跟大家分享相片跟拍攝花絮啦!
期待吧~~~ ^v^



 

 
With Love,
*不正妹*PriMayy*

 


 
 












沒有留言:

張貼留言

熱門文章