2013年4月25日 星期四

不正妹日子有功! 升級升級了! @ Wacoal Magic X ~

這篇BRA文分享, 仍然是KEEP著興奮MODE!
不正妹較早前寫了一篇介紹Wacoal 「Magic X塑身美學」全新宮廷系列的文章!
http://www.theztyle.com/home.php?mod=space&uid=25007&do=blog&id=191004

 
現在就親身介紹一下新品, 會親身試穿效果給大家看看!
我一向光顧葵芳分店的, 今次亦選擇了這裡作體驗!
 

 
 
 
 
先來個Window Shopping, 已經把最新的Magic X 展示於人前啦!








入到去, 當然係睇左今次的主角先啦! 
跟以往一樣, 新推出的產品通常都有2-3個款式, 
而顏色都有3-4隻色選擇, 一定有一個對上眼!
今次以宮廷為主題, 看看那些花紋, 已經夠吸引啦!
不過, 最特別是新產品加入具抗氧化能力之Bioceramic生物能陶瓷物料,
有助促進血液循環, 提高新陳代謝, 激活細胞, 令胸部更緊緻豐挺!





分別係功能性較多, 有提升豐胸功能的3/4U剪裁,
配合高脇側雙膠骨設計, 有效撫平脇邊贅肉!
加上V型美背設計更可營造纖細美背!

胸圍 (售價:$420) 及同款襯褲 (售價:$138) 
備有高貴典雅的淡黃色、活潑甜美的粉紅色、溫柔脫俗的粉藍色及性感迷人的深藍色,共4色。




另一款則勝在較透氣, 用上透氣輕柔的孔洞罩杯,
內衣前中心選用無間鋼圈設計,配以3/4無土台罩杯,
DEEP V及可拆式肩帶設計~
胸圍 (售價:$390) 及同款襯褲 (售價:$108) 備有性感迷人的深藍色、活潑甜美的粉紅色、溫柔脫俗的粉藍色及高貴典雅的淡黃色,共4色。




內衣顧問首先帶我入Fitting room度胸圍, 
然後就拎合我size的bra給我試穿~
我試完之後, 便按鈴叫顧問入黎幫下眼,
因為我其實都幾有選擇困難症,
點知...顧問話我呢個cup唔係咁岩, 要大一個級~
我望望...已經是B級來, 我以往一向都是穿帶A級的!
她再幫我看看, 說到我真的需要試試C級再決定~
那刻有點驚訝...心想WHY?! 無可能架...
然後就是好開心....HAA....
唔通我日子有功? 著Wacoal功能內衣真係可以改善到我的身形?!
好啦! 等我試上身俾大家望望啦~~
兩個款都有試~~~ ^V^



以往我都會選擇功能性較高的, 因為感覺上著得豐滿D~
但係今次好奇怪, 我竟然著DEEP V 好睇D, 顧問都suggest我著DEEP V~
其實我都諗住選擇DEEP V, 因為呢個款有得拆肩帶, 而且薄身D~
試完C級之後, 發覺真係貼D, 著得好睇D~YEAH!!




試完出返去就選擇埋顏色啦!
最後我係帶左粉紅色返屋企架!!!
真係好靚啊~~~ 夏天最岩著Sharp Sharp顏色!





臨走前, 我仲行左陣, 發現原來Wacoal有條美國line的bra bra,
好吸引我呀!! 好多糖果色呢!
我好鐘意橙色, d款young d, 有fashion感多d~~~
價錢都唔太貴, bra大約2百幾蚊個, 我覺得唔錯啊!
next Shopping Target! ^v^


今次分享到這裡!
睇完我的分享文, 有興趣o既sister可以去Wacoal網站,fanpage或者分店看看啦~
Wacoal offical : http://www.wacoal.com.hk/Default.aspx
Wacoal Facebook : https://www.facebook.com/#!/pages/Wacoal-HongKong/292698828721

With Love,
*不正妹*PriMayy*




沒有留言:

張貼留言

熱門文章