2013年7月25日 星期四

[歪妹愛美麗] *~試用Miss Hana美瞳護唇孖寶~*

哈哈!!!  今次不正妹又同大家分享化妝item啦!
今次並不是來自韓國的產品啊!
真係好耐無用過台灣的化妝品啦!
是來自台灣的MISS HANA啊!
分別是"不暈染防水眼線膠筆",以及"
凍色嫩唇修護蠟"。
網上已見不少Blogger有試用過,效果好似唔錯!
等我又親身試下MISS HANA孖寶先!






Miss Hana的包裝均以粉紅色加黑色字及pattern為主
感覺有點女仔得來又不會太公主,有點型格感
拆開盒仔,眼線膠筆跟唇蠟的設計都頗為相似,
咪就係似一支筆囉!咁當然質感大不同啦!



先介紹一下不暈染防水眼線膠筆,
它以防水、防油、濃色三大特點作為賣點,
可以維持24小時不脫妝。



不正妹一搽上雙眼,可能是內雙眼皮的關係,
眼線很快便在眼皮上化開了一條線。
對於我們這些內雙眼皮的女仔,無論是用什麼類型的眼線產品都總會有這個情況出現!
建議大家在畫眼線及eye shadow之前先用眼部底霜, 遮暇膏等打底,
花多點時間合上眼睛,化開的情況便可以改善啦!



自從搵到適合自已的眼線液後,確實好耐無用過眼線筆!
大部份人都說眼線筆客易掌握,輕易能夠畫出眼線,
但不正妹確實太耐無用,每次動手都要好小心~
使用了幾次,發現不能夠畫得太粗或者太tough,
原因是粗身的眼線花我太多時間去卸妝,
因為都hold得幾好!
反而畫幼d再加eye shadow blend開,感覺soft d 自然d
而且卸妝都快d~wakaa...




至於唇蠟方面呢,強調24小時為嘴仔保水~有效改善唇紋!
可用作晚上睡前護唇功能,不過睡覺搽到咁靚有點浪費左喎!
不過一定俾到驚喜老公仔~hee...
其實我不是第一次用唇蠟,
唇蠟是我近期大愛的產品啊!
因為用過3CE的lip crayon之後就愛上左!
今次用Miss Hana有驚喜架!
兩者比較,Miss Hana的保濕度確實比3CE做得好架!
不過上色度感覺3CE比較優勝。




我用左3-4次左右,筆頭突然脫落,
不知是什麼原因.....不會是天氣太熱而融化吧!
不過,脫落的唇蠟更加清楚看見其質地水潤,
我用手指頭沾上唇蠟
搽上咀仔,
感覺更加滋潤更加上色,似乎將它壓碎些少搽上嘴效果更突出呢



對於一早要趕返工的我來說,還是來個自然妝吧!
掃上啡色eye shadow之後,輕輕畫上一條幼身眼線,
然後用黑色eye shadow hold一hold條眼線,再畫埋內眼線,
下眼線跟眼頭用白色eye shadow打返光,搽埋mascara咁就完成眼妝啦!
嘴仔先搽上lips essence然後才塗上唇蠟,好似不正妹嘴唇較乾的女仔,
強烈建議磨走左d死皮先好搽精華跟唇蠟~
如果唔係好易起哂一粒粒死皮,兼嘴唇好快乾爆!

一向用開lip gloss,真係會忽略左唇部護理架~
依家開始學人搽下唇膏同唇蠟,才發現自已嘴仔需要多加護理。





<注一> 唇蠟搽薄身跟厚身都會有明顯分別架! 我搽的是色號#1-"櫻花祭"~有點nude感啊!
              薄身D會透明感重D,望落閃D!如果你是厚唇的女仔,搽厚身D好看些!(個人觀感)
<注二> 眼線膠筆色號是"迷夜黑",好出色兼夠深色!我強力捽佢都仲keep到無甩到!仍清淅可見!
            防油防水方面真的做得不錯啊!我用水沖洗它,完全無走樣!印乾後只是少許淡色~





工作了一天回到家裡,油面了!
但雙眼仍然KEEP得好好,效果唔錯喎!
左圖是早上出門的照片
右圖是放工回家後的照片
真人示範了啦!給大家一個REFERENCE啦!


整體表現是滿意的!
但如果你是化韓系妝容,我建議還是用眼線液會利落D~
感覺眼線膠筆要花上點時間去勾畫合適自已的拉尾眼線~
相反
眼線膠筆用來畫內眼線,效果幾好!
因為易上色又唔易甩色,對於眼部成日分泌淚水的你們,應該挺適合啊!

今天分享到這裡啦!希望大家喜歡今次的分享!
想了解Miss Hana產品,可以按此LINK-
Miss Hana Facebook Fanspage : www.facebook.com/misshanahk/

緊接會有眼部產品分享呀! 因為Honeymoon preparation,近來變身成為Panda eyes啦!
稍後再會啦!!!


不正妹 Facebook:  www.facebook.com/BloggerPriMaK
不正妹 Youtube:  http://www.youtube.com/primayyblog
不正妹 Blog Link: http://freshprimayy.theztyle.com
不正妹 Weibo: http://www.weibo.com/primayy
不正妹 Twitter: http://twitter.com/PriMayy
不正妹 Email: primayy.blogger@gmail.com

沒有留言:

張貼留言

熱門文章