2013年10月23日 星期三

[歪妹愛美麗] 神秘型格Look : 北極光眼妝 (適合飲宴或出席Event的妝容)

不正妹好少可出妝文! 事關本人都無特別去進修過任何化妝課程!
興趣班就上過2-3次啦! 化妝對於我來說就是畫畫般存在!
放d colour上面令自已好看些! 美化下自已啦!
今次突然間想出妝文,皆因我上星期打掃屋企時,
發現自已出event拎過些化妝產品回來,還未拿出來試試。
而且覺得現在開來使用蠻適合,因為覺得比較適合秋冬妝容使用。
所以突發奇想,不於勤力d試下佢地先! 唔好waste左佢地嘛!
我諗手上未開來試的產品仲可以出多2-3篇妝文的,
看看來日時間怎安排啦!
今次用的化妝品有私伙有PR送贈的!
不過沒有廣告成份的! 只是講下感覺及展示給大家看看效果,
不要期待我會教大家什麼化妝技巧啦!我也是半桶水,只是愛美罷了!哈........



Suncare as Base : elta MD SPF41 (私伙)
首先,要介紹下跟了我5年的防曬產品!
牌子是elta MD,是美國牌子,之前在IN-SKIN做Facial時,
那個美容師介紹給我用的!現在都加價到HK$360/支。
這個做完LACER療程後搽也可以,防敏感的!
我就獨愛它的SPF41,有少少色,像BB Cream,滋潤保濕,易推開上面。
化妝時當它是base用,平時懶不化妝就當它BB Cream遮暇用。
 

Foundation : Shu uemura the lightbulb fluid foundation (Shu uemura Event送贈)
感覺他秋冬才適合用,因為比較厚身。
遮暇度幾好,用了它後,沒有額外為熊貓眼遮暇。

 
EYEBROW SHARPER : 3 Concept Eyes # Natural brown (私伙)這個六月份購自韓國(9000won),易上色,搽上後真的很自然!
想更自然記得用眉刷鬆開眉毛~

 

 
Lips care : YSL Top Secret Lips essence (私伙)我嘴仔比較乾,所以搽定精華潤住佢先,以防最後搽唇膏時會甩皮。
之前SOGO Thankful week購入,一支essence 加唇彩 = $290/set
 
 
Eyes Shadow : Pupa Iridescent Pigment Eyeshadow (SaSa Event送贈)
這個眼影可以乾濕兩用,光從不同方向折射出來的色彩都不一樣架!
首先乾搽一層,望落粉紫色,我再用水濕濕地blend開,變左少少啡色!
 


在眼線位置再乾搽一層,變左藍藍綠綠咁!真的好像北極光呀!神奇~


Eyeliner : Maybelline Hyper Sharp Liner (私伙)這個真的是超好用啊!已經回購了4次!
第一次用是0.05mm那支,已經覺得好好用!
之後便轉投了0.01mm新出那支,筆尖更細更尖,
超易畫,又夠順柔,就算畫歪了,很易便可以REMOVE佢!
last得幾耐,對於油眼來說效果很好!

 


Bottom Eyeliner : Shu uemura Crayon Pencil #02M brown (Shu uemura Event送贈)下眼線我選擇了Shu uemura Crayon Pencil,自然的深啡色~
無它...如果下眼線都用Liquid liner,個look應該好強悍呀~


 
Mascara : Maybelline the Rocket Volumn Express (私伙)這支睫毛液是朋友上年12月去奧地利Honeymoon時帶回來的手信!
初時開黎用感覺麻麻地,因為太新了!太多睫毛液痴住,攪到一PAT咁,
要先用綿花棒整理完才上上眼睫毛~有點不方便!
現在用耐了就沒有這個煩惱啦!

 

 
Shading : BareMinerals (私伙)這SET裝是上年秋天做Promotion時買回來的,
裡面有4色eye shadow, 淺粉紅胭脂, 陰影粉, 修護唇彩跟一支eyeliner。
支修護唇彩已給我用光光, 超好用呀!!

 


Hightlighter : Pupa Luminys Touch Pearly Edition (SaSa Event送贈)好明顯的銀白色閃粉,我用它來打出面部輪廓,
如眉骨位,鼻樑,嘴角及顴骨位。
掃上後再用手指BLEND返混。

 

 
Blusher : Pupa Like a Doll Luminys Blush (SaSa Event送贈)盒內已附上胭脂掃,一掃上哂色!
 


Lips Colour : 3 Concept Eyes 唇膏 #408 (17,900won) (私伙)#408 Glass Pink 這號色說是尹恩惠怕"想你"時成日搽的!
好易上色,塗兩層便可。





Nail Polish : Pupa Iridescent Nail Polish (SaSa Event送贈)見仲有時間,試埋PUPA同系列甲油 ,同樣識變色架! Bling Bling~~
襯返隻眼仔~搽兩層便足夠!甲油掃大大的,不用塗很多次。





今次以眼妝為主,大家覺得如何?
我好少搽這類colour上眼仔! haa... 藍色有種神秘感!
加上不同方向望有不同色澤,又幾特別喎!
之前係event中見MUA幫個model用呢個eyes pigment化,
覺得好浮誇,但自已化起上來又okay喎!

[Event] SaSa x ​PUPA New Make up Collection Blogger Event
http://www.theztyle.com/home.php?mod=space&uid=25007&do=blog&id=206569





有event或飲宴時大可排上用場!
B/T 發現自然光底下,出現的色澤較多!
晚上或黃光底下會望落自然些,偏向紫色及啡色多D~



 
不正妹無人幫手影相,所以好少有穿搭文,今次自拍下飲宴LOOK給大家看啦!
化左個靚妝唔好waste左佢嘛!  仍離不開韓風.....ha....XD
希望大家喜歡今次分享! 有咩問題隨時歡迎留言俾我架!
下次見~~ 拜~~





歡迎留言或FACEBOOK我呀! KEEP CHAT~~~
不正妹 Facebook: www.facebook.com/BloggerPriMaK



PriMa 不正妹
Email: 
primayy.blogger@gmail.com
不正妹 Blog Link: http://freshprimayy.theztyle.com
不正妹 Facebook: www.facebook.com/BloggerPriMaK
不正妹 Weibo: http://www.weibo.com/primayy
不正妹 Twitter: http://twitter.com/PriMayy
不正妹 Instagram: http://instagram.com/primayy
不正妹的正生活 YouTube Channel : https://www.youtube.com/user/PriMayy/

沒有留言:

張貼留言

熱門文章