2015年6月28日 星期日

[歪妹愛Fashion] *~長青潮鞋Birkenstock,你入手了嗎?~*

大家有無去Birkenstock專門店搶購涼鞋呀?
歐元下跌朋友們都立即去Birkenstock入貨,
我當然遲左一步啦!朋友報料都搶唔到呀~
我朋友在網店購入後,發現Birkenstock專門店售價仲平過網店,
我朋友買貴左幾十蚊啊!竟然囉!!
仲要有匯豐,恒生或渣打卡仲有額外九折!
所以佢一發現呢個消息,立即通知我地去入貨啦!




話說我成班打波摯友們每人都會有對Birkenstock傍身,
因為打完波想著得舒服D,我地換完衫都會換返對涼鞋返歸架!
今次趕唔切入呢對Madrid Eva,有點失望呢!

剛好Birkenstock PR聯絡我,說送我一對Classic款式的涼鞋,
希望我可以試著一下跟我的讀者們分享!
二話不說,一口答應了!



就是這對純白色夾腳趾的涼鞋款,大家應該有見過吧!
Gizeh Platform Shoes太經典吧!我穿Birkenstock的年資有十年架啦!
我擁有的第一對Birkenstock涼鞋就是這款式啦!
真的是過百年品牌的魅力,事隔那麼多年,
這鞋款仍然大熱地在街頭上出現,當年我跟男友每人穿一對,
作為情侶鞋展示人前,相信不少人都有這樣做過吧!




我當年都幾粗著的,返工定放假都著住佢,下雨天都著住佢,
都差唔多著左五年時間,因為鞋底開始有鬆散才放棄左佢!
其實都幾耐穿的,D皮完全無爛,Keep得勁好!
最重要係鞋底貼合腳型,所以穿得特別舒服。
之後我還穿過密頭款,還有單間款式。
我都係近年先知道原來Birkenstock專門店有維修鞋履服務,
如果當年知道就拎去修理下啦!鞋底都有得整架!
咁當然要付維修費用啦!如果涼鞋是在Birkenstock專門店購買的,
可享用六折維修優惠。




其實Birkenstock涼鞋款設計簡單,
近年只是玩下Color同圖案就已經KEEP住成為人氣潮物,無它最大賣點還是他們的鞋履設計健康,穿得舒服。
你想Sporty定斯文定同樣無問題!
等我同大家分享下我的Outfit啦!




先來一個比較Sporty Casual的Outfit,近年都喜愛穿高腰Item,
所以今次選擇了一條高腰牛仔裙,感覺更加休閒。
既然著得高腰,上身當然不能太長身啦!
所以選擇了一件較短身的背心,兩邊長短不一的剪裁,
簡單中帶點不平凡,我成日懶特別。
咁猛太陽,當然要架一副太陽鏡啦!選擇一副較為膠感重的,
再配我隻白色海綿寶寶膠錶!襯哂呀!




OOTD -
Vest: #‎bershka‬
Dress: #‎uniqlo‬ 
Footwear: ‪#‎birkenstock‬ 
Sunglasses: 
#‎uniqlo‬ 
Watch: #meeh





第二個Outfit就來個Girly D啦!
好簡單來一條連身裙,其實我都幾迷連身裙架!
因為唔駛諗點襯,點著都好睇!
因為對涼鞋純白色,所以更加易襯,
我專登選擇一條花D~Colourful D的綿質連身裙!
最緊要薄身又通爽! 近排太陽高高掛真係好多汗出!
多追加一副太陽鏡,攪掂!簡單就是美!






OOTD - 
One Piece: #Monki
Footwear: ‪#‎birkenstock‬
Sunglasses: #pull&bear
Swatch: #swarovski


睇完我的穿搭分享,相信都感受得到我為何會愛上Birkenstock十年吧!
大家如果想Update一下Birkenstock的最新消息及優惠,可以去他們的Fanspage架!
以我所知我這對Gizeh Platform Shoes現在都調整到HK$490,原價要HK$550,
大家有興趣可以去Birkenstock專門店看看啦!其他鞋款都因為歐元下跌而調整左!
睇下會唔會有心水涼鞋帶返屋企啦!夏天必備啦!
好分享完畢!希望大家喜歡不正妹今次的分享啦!下次見!

Shop list:
九龍尖沙咀河內道18號K11購物藝術館二樓223號舖 (Tel: 2376 1234)香港銅鑼灣勿地臣街1號時代廣場6樓611-612號舖 (Tel: 2506 1233)九龍尖沙咀海港城港威大廈2階2508號舖    (Tel: 3188 9232)九龍觀塘觀塘道418號創紀之城5期apm1樓L1-18號舖  (Tel: 3542 5261)新界屯門屯順街1號屯門市廣場一期2樓2253A號舖  (Tel: 2420 2066)

BIRKENSTOCK Facebook: BIRKENSTOCK Hong KongBIRKENSTOCK Instagram: Birkenstock_hk


<產品及有關資料由該品牌提供。以上全屬個人感受,
效果因人而異,
如需協助或獲取更多產品資訊,
可聯絡品牌查詢或尋求相關專業意見。>


不正妹 Email: primayy.blogger@gmail.com

不正妹 Facebook :
 https://www.facebook.com/BloggerPriMaK
不正妹 IG : http://instagram.com/primayy
不正妹愛犬 Facebook - 
紳士魔※MoagUs : https://www.facebook.com/gentlemoagus

沒有留言:

張貼留言

熱門文章