2015年7月1日 星期三

[歪妹愛Fashion] *~今季情迷羅馬鞋-簡單舒適就是皇道~*

Hello!!! 終於等到一天假期喘息一下!暫別繁忙緊張的工作生活!!!
今天決定夜晚先出街街,一早去睇完中醫,
今天下午就在家Prepare下一篇Styling Sharing。
未大陣仗之前出多篇Fashion Blog先!
記得上一季不正妹 crossover GingerLily跟大家分享過希臘風穿搭嗎?
剛剛又收到GingerLily新一季的鞋款,是今季極之百搭的羅馬鞋款啊!
一到夏天我又成為"露趾魔女"啦! 我確實非常喜歡露腳趾!!!哈哈~~~
今次仲唔單止露腳趾,已經熱到要露肚臍啦!



Outfit 1 : 大解放休閒 LOOK
Top : #‎Forever21‬
Bottom : Kwai Chung Plaza
Denim shirt : ‪#‎Maple‬
Footwear : #‎GingerLily‬
Sunglassess : ‪#‎HnM‬
Watch : ‪#Meeh‬



唔知大家覺唔覺,今年夏天好像比預期早來臨了!
對於一向少流汗的我,我每天兩邊腋窩都完全濕透,
真係熱得太恐怖啦!雖然知道自已肥左,但仍然忍唔住露得就露散下熱!
今次穿搭決定要露下條肥腰啦!女孩子就是這樣,可以長期縮住肚臍,
就只是為了想穿一件自已覺得漂亮的衣服。

今次我選擇了黑色有Laces邊的TOP,較為美國風啲!
好薄身的綿質T料,超舒服的呀!



下身則簡簡單單來一條高腰牛仔褲,我選擇了白色的,黑撞白永遠是最佳配搭,尤其對於雙魚座來說,
簡直是代表其星座的Mix & Match Colour!


對於沒有纖腰的我來說,一件外衣是非常重要!
萬一有時想鬆懈下,都有得遮下!
而且視覺上,望落條腰好似無咁粗架
加上我肚仔比較易著涼,所以一定要有件外衣擋下風。



再加上簡單設計的羅馬涼鞋,露下腳趾,
整個爽歪歪涼浸浸的造型就出來啦!啡色真係好易襯!


最後當然是夏天必備的太陽鏡啦!發現現在的太陽鏡一點也不貴,
幾十塊錢就可以買到防UV的太陽鏡,而且仲有款式添!
這個在H&M購入,很有夏威夷風味,有兩棵椰樹仔係鏡框上!



Outfit 2 : 簡單Hea爆型格Look
如果唔太敢露腰,只露下腳趾,我都會推介一下大家這個穿搭。

打底背心 : 花園街
白色闊袖T : #Monki
Jeans : #Whoau
Footwear : #‎GingerLily
Swatch : #Swarovski



打底背心其實好多地方都買得到,以往我多在花園街或葵涌廣場入貨。
而白色T Shirt直頭是Must Have Item添呀!
我成個月前已經不斷搜尋純白色T,但原來你要搵佢時就發現好難搵到岩心水!
我去過Maple都睇,什麼Pattern也沒有的闊身純白T,要質料好啲都要成二百幾蚊一件!
太貴了吧!質素差啲的都要百二蚊件,唔抵囉!
最後竟然係我喜愛的Monki搵到心水白T,都係$80-$120件,質地仲唔錯添!
好彩之前無心急求期買左返屋企咋!果然給我遇上更好的!



想個LOOK HEA D,除了一件闊身T,最重要係有一條爛爛牛仔褲啦!
你話係咪??? 加埋今季勁Hit的羅馬涼鞋,Casual Fashion就出哂黎啦!


其實我自已就好少帶飾物出街架!想個身輕鬆D,
所以有飾物感的手錶永遠是我的心頭號,
這隻Swarovski手錶大家不陌生吧!我超愛帶它的啊!
錶帶可以換其它顏色架!要黎襯衫一流!


唔知大家入手左這類羅馬涼鞋未?很多品牌都先後推出這類鞋款,
GingerLily這對算是不錯的選擇,我近排都穿著它出街上班,
設計一點都不花巧,最重要係輕身,鞋底好舒服,感覺得到的回彈力。
皮很軟身,一點都不會刮腳,手工不錯!

Smart Comfort Alpha Collection同款還有一隻玫瑰金色,
小妹覺得個隻色幾特別,想型格啲個對是不二之選。
如果想Casual易襯,啡色和黑色絕對是百搭之選。
而且價錢唔算話好貴,HK$699買一對長青款,舒服,手工好的涼鞋,都考慮得過。
(
銷售點: C.P.U.Rabu Rabu )
如果對以上穿搭Item有興趣,可以按Outfit Brand Tag去他們Facebook看看架!

不正妹 Email: primayy.blogger@gmail.com
不正妹 Facebook :
 https://www.facebook.com/BloggerPriMaK不正妹 IG : http://instagram.com/primayy
不正妹愛犬 Facebook - 
紳士魔※MoagUs
 : https://www.facebook.com/gentlemoagus

沒有留言:

張貼留言

熱門文章