2015年7月16日 星期四

[歪妹愛美麗] *~香港土炮Phyto Laboratory優質Vitamin B3 亮白精華~*

Hello!!! 大家好呀!! 不正妹今日想同大家分享一支精華!
呢支精華係Made in Hong Kong架! 而且用落仲要效果唔錯啊!
 

就係呢支Vitamin B3精華啦! 不正妹都係第一次接觸呢個品牌咋!
品牌叫做Phyto Laboratory,唔知大家有無見過佢或者聽過呢個品牌呢?
印象中之前QQ都有介紹過呀!而且都係好評!


好啦!睇下佢有咩成份先呀!
一聽個名就知道有維他命B3啦!咁究竟有咩功效呢?

維他命B3是一種能有效改善皮膚質的細胞傳導物質(Cell Communicating Agent),
誘導皮膚細胞良好發展架!
而且佢分子
超細,分子量122.1 g/mol咋!
可以快速直達肌底,
幫助產生抗衰老輔酶,
如NAD、NADP、NADH、NADPH等,有效延緩肌膚衰老
同時亦可以減少黑素體傳播,使膚色均勻透亮,改善色斑、暗啞等問題。令皮膚產生天然保濕因子,使肌膚水潤有彈性。除了抗衰老還有效抗暗瘡、發炎及平衡油脂添!<<這個最為驚喜!!
一支精華竟然可以有咁多功效,真係好強呀!
加強了皮膚防禦能力,有效阻隔污染物侵害,敏感機會都減少


另外一個主要成份就是分子酊啦!又名神經醯胺,又有咩功能呢?
神經醯胺是人體角質層中含量最多亦最重要的物質,是皮膚的天然保濕因子之一分子酊能使角質細胞接合,當缺乏分子酊時,會使皮膚水份容易流失,
失去彈性及產生皺紋,亦會使皮膚敏感起來啊!
神經醯胺結構中含有親水性基團,能發揮很好的親力作用,
保濕效能是透明質酸的16倍!!!!!!!!!!!!



從一開始我認為這類精華最出眾表現一定是保濕方面啦!
但原來比起我平時接觸的透明質酸還厲害!
初時也不太清楚原來它擁有那麼多功能,以為香港出產應該比起外國的質素會落於人後啦!
點知用左三個星期後完全改觀哂呀!
可能有些人會對於Made in HK還是未敢接受,比較陌生吧!
感覺不太在行似的!就是好過Made in China嘍!
但可以告訴大家,大家可以放心!
它當中的用料都有水準的,採用瑞士名廠最高級別Niacinamide PC Grade維他命B3架!
特別採用不阻塞毛孔的致暗瘡致粉刺成分(Non-comedogenic)、
不含酒精(Alcohol Free)、不含香料(Fragrance Free)添!
而且一唧出來就知道質素不錯!是屬於高濃度的精華!
當中含有15% 維他命B3及分子酊,質地偏向水質感。


用法:
-可早晚使用,或是晚上使用。
-全面及眼部位置均可用,B3精華性質溫和,敏感皮膚及孕婦均適用。-洗面潔膚後,滴下1-2滴管的B3精華,全面輕拍塗勻,稍乾後再塗上乳液、面霜等。
試用後感:試用了三星期啦!保濕效果跟預期一樣,非常滿意!
搽上面勁快被皮膚吸收,而且最令我有驚喜是我額頭粒暗瘡擊退左!
睇佢質地及溫和的親膚感,完全不會覺得它可以有效消炎。
皮膚夠水份,連帶皮膚都軟身左同有彈性左架!
望落無咁暗啞,但眼底D斑都係差唔多啦!
可能要用耐少少先知道對斑見唔見效啦!
整體上感覺係幾唔錯的一支本地出品精華呀!
溫馨提示:塗抹B3精華時不要太用力,因精華濃度甚高的關係,
用力塗抹可能會有「起泡」的情況,但不會影響功效。

今次分享給大家參考下啦!^^有興趣可以到以下網址:

Phyto Laboratory Facebook : https://www.facebook.com/phytolabhk?fref=ts

<產品及有關資料由Channel S提供。以上全屬個人感受,效果因人而異,
如需協助或獲取更多產品資訊,可聯絡品牌查詢或尋求相關專業意見。
>

不正妹 Email: primayy.blogger@gmail.com不正妹 Facebook : https://www.facebook.com/BloggerPriMaK
不正妹 IG : http://instagram.com/primayy
不正妹愛犬 Facebook - 
紳士魔※MoagUs : https://www.facebook.com/gentlemoagus

沒有留言:

張貼留言

熱門文章