2015年9月12日 星期六

[歪妹愛尋食] *~堅有韓國味道的居酒屋~*

朋友生日,一行四人來吃韓國菜。地點位於尖沙咀的諾士佛台,不過是上樓鋪來啊!



裝修非常韓式啊!很多朝鮮畫作在牆上。



想更韓國地道風味,可以選擇這些座位啊!而且更能自成一角,方便傾計。



厭脫鞋子麻煩,也可以選擇西式木枱的位置。



前菜有芽菜,泡菜同魚仔。
泡菜好好味,我問侍應可否多加一些,她幫我添加了一碗仔啊!



炸醬麵 $85
在韓國食到咁足料的炸醬麵!大發!勁多洋蔥同菇菇啊!



最緊要是麵條不會乾爭爭,夠濕潤有咬口!



辣鮑魚海鮮鍋 $350
這個價錢簡直抵呀!雖然無我係濟州島食那個咁生猛同大煲!在香港來說,是足料有突!有勁多蟹仔同青口,仲有3隻鮑魚,大蝦都有兩隻啊!因為勁多蟹仔的關係,個海鮮湯底勁鮮甜呢!好飲到停唔到口呀!



紅燒牛排 $168
每逢食韓菜,我都一定點這個!因為個牛肉燜到超稔,而且加左羅白,所以個牛肉好甜好好味啊!



炖安康魚 $238這個是朋友看了J2的韓國飲食節目後,一直嚷著要吃這個來!香港不是太多地方可以吃到安康魚啊!比我們想像中不同呢!以為醬汁是比較甜甜的那種!原來也有些少辣!不過醬汁沒有滲入魚肉去,就是沾著來吃那種啦!魚肉肉質鮮甜,忍唔住未咬先啜佢!



整體上,這裡的菜式都比較韓國地道風味,像在韓國當地吃的那種口味!而且大部份侍應都是韓國人來,感覺更地道呢!臨走前,才知道這裡只做晚市及宵夜,在香港比較罕有呢!下次在下面酒吧飲完酒,見肚餓可以上來食下野先返屋企!XD...

狎鷗亭居酒屋
尖沙咀諾士佛臺9號冠福中心1樓
http://www.openrice.com/zh/hongkong/restaurant/%E5%B0%96%E6%B2%99%E5%92%80-%E7%8B%8E%E9%B7%97%E4%BA%AD%E5%B1%85%E9%85%92%E5%B1%8B/12817?s=3

正妹 Email: primayy.blogger@gmail.com
不正妹 Facebook : https://www.facebook.com/BloggerPriMaK
不正妹 IG : http://instagram.com/primayy
不正妹愛犬 Facebook - 
紳士魔※MoagUs : https://www.facebook.com/gentlemoagus


沒有留言:

張貼留言

熱門文章