2016年9月10日 星期六

[歪妹愛生活] *~試用Slow Life 天然有機食品及護膚品~

週末來個小分享吧! 陀住小小件開始,就開始多加留意吃的食物及護膚品啦!
今次就試用了Slow Life網店的產品,都是一些天然有機的食品及護膚品,
有興趣就繼續睇啦!




不於講左有機食品先啦! 我選擇的食品都是Snack為主!
因為大肚婆少吃多餐嘛! 所以下午茶一定要READY定D食物係公司!
我就選擇了兩款即沖飲品營養餐,分別是朱古力味及芝麻味啦!
牌子是Xongdur,是泰國牌子來。
因為姑娘要我節制下食殿粉質,所以不能再吃太多餅乾或者麵包啦!
所以就選擇穀類啦!易消化得來又飽肚!






兩款口味當中,我比較喜愛芝麻味,更香口及有咬口!
雖然食到柵牙痴住哂D芝麻,但真係好好味!

Xongdur  有機即沖芝麻8穀營養餐(低糖)
http://www.slowlife.hk/index.php?route=product/product&path=83_84&pr






而朱古力味都好味,唔會太甜!同樣有D麥片係裡面,
孕婦絕對需要補鈣,飲奶奶飲到悶悶地,
這個真的是不錯的選擇。

Xongdur  有機即沖朱古力8穀營養餐
http://www.slowlife.hk/index.php?route=product/product&path=83_84&product_id=245






另外,還試了這個朱古力曲奇,對於Chocolate Lover來說,
懷孕期不能缺少朱古力!營養師說過孕婦是可以吃朱古力,
只要不要過量便可以啦!
Angelic 曲奇是來自蘇格蘭,比其他坊間無麩質曲奇少30%脂肪,
每塊曲奇卡路里平均少於70,適合喜歡零食又唔想變胖胖的你。
濃郁的可可味,加上無奶朱古力粒粒,絕對滿足到我對朱古力的渴求。
餅乾吃落口感不是脆卜卜那種啊!但勝在味道取勝。

Angelic Gluten Free無麩質雙重朱古力曲奇
http://www.slowlife.hk/index.php?route=product/product&path=83_98&product_id=149






好啦! 講完食品就講下護膚品啦!
先講下這支Lip Balm,小妹一直是乾唇人士,潤唇產品不能缺少!
特別陀BB,對水份需求更加多呢!
這支Lip Balm搽落咀仔不會油笠笠,
但好似有陣膜封住咀仔,滋潤感高於保濕感。
晚上可以多搽幾層作唇膜,幫咀仔做下Mask。
淡淡玫瑰香味,聞落很舒服。
有哂有機認證,絕對可以放心使用。

Alteya Organics  有機保加利亞玫瑰保濕潤唇膏
http://www.slowlife.hk/index.php?route=product/product&path=87_91&product_id=63











第二樣產品就是潔面啫喱啦!特別選擇了茉莉花味!
因為好少接觸這隻味道,但原來跟我想像中有出入呢!
我不太喜愛這個味道啊!有點難聞呢!
由多種有機植物製造,適合混合或油性皮膚,
性質溫和,能有效地清除皮膚上的污垢,油脂和化妝,保持水份平衡。






用法:
輕輕於濕潤的臉部和頸部按摩一分鐘,然後用溫水徹底沖洗。
每天使用,使皮膚清爽舒適。
使用後,感到面上油份減少,角質有改善,皮膚都白淨D!







最後一樣Product啦! 是孕婦極度需要使用的東東-妊娠防紋油!
小妹其實差不是一開始知道懷孕便用油按摩啦!
大約是4-5個月左右開始用吧!
因為肚子一下子漲起來,才醒起是時候要用下啦!
特別皮膚乾燥者更加要使用添呀!
這個100% 天然,還拿了有機認證的呢!
有效滋潤肌膚,改善皮膚彈性。
比起市面熱賣的油,這個質地比較稀身,
而且感到油裡有些一粒粒,可能是天然成份的關係?
我是懷孕後期才開始轉用這支油,說真的,只能幫助我滋潤肌膚啦!
因為我懷孕到七個月都沒有妊娠紋的出現,懶了3天沒有搽油就中招啦!
聽說妊娠紋多數是懷孕晚期才會出現,我還大安旨意,唉.....
踏入第8個月就失手了! 妊娠紋已經爆裂出來,
現在只能每天勤力搽油KEEP住唔好爆得太過份啦!減輕一下痛楚。


Alteya Organics 有機妊娠防紋油
http://www.slowlife.hk/index.php?route=product/product&path=90&product_id=143


這些就是我在Slow Life網店試用的產品啦!大家作個參考啦!
我諗過多兩天出埋<歪妹孕記EP3>,是時候要掛筆安心等小小件出來啦!
大家不要忘記我啦!我會盡快養好身子,再出來跟大家分享更多開心事!
之後唔知會唔會變左MaMa Blogger啦! 成日提住我個囡囡,哈哈!

Slow Life Website : http://www.slowlife.hk/index.php?route=common/home

<產品由Slow Life提供。以上全屬個人感受,效果因人而異,
如需協助或獲取更多產品資訊,可聯絡品牌查詢或尋求相關專業意見。
>



不正妹  Email: primayy.blogger@gmail.com
不正妹 Facebook :
 https://www.facebook.com/BloggerPriMaK
不正妹 IG : http://instagram.com/primayy不正妹 YouTube : https://www.youtube.com/user/PriMayyBlog
不正妹愛犬 Facebook - 
紳士魔※MoagUs : https://www.facebook.com/gentlemoagus

沒有留言:

張貼留言

熱門文章