2017年8月31日 星期四

[歪妹愛生活] *~HEINZ Baby Feat BabyGaga~*

成日都講我自已,今篇分享的用家是我囡囡BabyGaga啦!^^
做左MamiPriMa當然會試不同的嬰兒食品及產品,
今次就收到Heinz的產品,睇下有幾好用啦!





Heinz的環保袋裡頭總共有三樣產品,分別是.....

1) 亨氏白醋 #heinzvinegar食品級清潔
2) 亨氏磨牙餅 #teethingrusks止喊法寶
3) 
亨氏BB通粉 #星星形BabyPasta




1) 亨氏白醋 #heinzvinegar食品級清潔
亨氏白醋成份全天然,不含化學成份,可以安心用來煮食或清潔。
MamiPriMa最愛用來洗菜, 抺BabyGaga啲玩具, 仲有窗台位置,
依家佢成日學企學行,張BB床又近窗口位,
每日朝早例必要清潔呢個位置,唔係病從口入就慘啦!




我仲會用來抺High Chair添! BabyGaga日日就坐係度食野,
食到污糟糟,有很多食物漬痴哂係張椅套度,
用亨氏白醋抺兩下就可以輕鬆去漬,效果唔錯啊!
當然佢用途好廣泛,大家可以係下面呢條LINK參考下。

更多醋的小百科: http://www.heinzvinegar.com.hk/?p=faq 




2) 亨氏磨牙餅 #teethingrusks止喊法寶

這個簡直就是恩物,BabyGaga出緊牙仔,成日會牙肉唔舒服而發脾氣大叫,
或者係咁NON-STOP食手指,真係好驚佢食到甩皮呀!
磨牙餅可以幫助舒緩牙齦不適,如果係屋企用,
仲可以放入雪櫃雪凍佢先俾佢咬,會更加舒服呀!
特別出去餐廳食野,一定要帶住呢盒磨牙餅,等佢掛住咬餅,我地就可以安心享用晚餐!




不過要注意做足防污措施,BabyGaga一路咬一路流口水,
仲會成身都係餅碎呀!
開動前一定要帶上口水肩同埋搵紗巾遮一遮住個BODY~
以免整污糟啲衫褲呢!
BabyGaga真係超喜愛呢隻磨牙餅,一見到就會手舞足蹈!



3) 亨氏BB粉 #星星形BabyPasta 
亨氏BB意粉除左有星星形,仲有貝殼形同埋動物形狀架!
小朋友見到會覺得有趣而專注進食,
最重要是
由意大利優質杜蘭小麥製造,得意好味又額外添加好多營養素,
仲不
含人造色素、調味料及防腐劑,啱哂BB肚仔腸胃易消化。



原來小妹都好耐無同大家分享煮野食!
自從BabyGaga開始加固後,我多左拎返把刀切野。
今日就來個簡單分享啦!
睇下點煮第一餐意粉俾BabyGaga食!^^

芥蘭雞肉
材料好簡單
- 一個乒乓球咁大SIZE的雞肉
- 三條芥蘭
- HEINZ通粉




STEP 1 : 首先用白醋同水洗左啲芥蘭先,記得要切左個頭同埋啲花。
STEP 2 : 將星星通粉煮熟,撈出備用。
STEP 3 : 同時將菜同雞肉切成粒狀,因為方便進食及容易消化。
STEP 4 : 接著先煮熟雞肉,再放菜落去滾,最後把星星通粉放落去,收哂水就可以上碟啦!







因為BabyGaga間中也有BLW,所以我仲特別煮熟左啲菜莖同珍珠栗米俾佢拎住食下!
大功告成!賣相不錯啊!我自己當然有試食啦!
全天然材料,味道好鮮味!充滿著濃郁的菜味!




BabyGaga反應又如何呢?
第一次不是吃粥仔,是吃通粉啊!
第一啖是有點猶豫啦!但都順利放左入口,
有點不信任的感覺,但又繼續食!
然後就是追住來吃啦!OMG! 第一次吃通粉就那麼喜歡嗎?
仲要自己拿匙斤吃了兩啖仔呢!
媽媽見到都好恩惠啊! 多謝你欣賞!^^





最令我CONCERN一定是吃了通粉後的排便情況,
每一次試新東東,我都特別關住佢有無便便,便便硬唔硬身,同埋有無敏感等等。
當晚及第二朝早上都有去便便,而且唔硬身喎!
仲無敏感情況出現!放心哂啦!BabyGaga又多個選擇啦!
不用食來食去都是粥仔咁悶啦!




哈哈!BabyGaga第一次試用分享就來到這裡啦!!!
希望大家喜歡今次的分享!
黎緊月尾我地飛去韓國參加泡菜契哥敏成的週歲宴,
順便玩返幾日,到時大家記得留意我們的FB專頁及IG啦!
黎緊會同大家分享更多親子旅遊嘍!
未LIKE我地的朋友仔,快點來嘍!
SEE U~~~


HEINZ Facebook: https://www.facebook.com/HeinzBabyHongKong/

<產品由品牌提供。以上全屬個人感受,效果因人而異,
如需協助或獲取更多產品資訊,可聯絡品牌查詢或尋求相關專業意見。
>




沒有留言:

張貼留言

熱門文章