2019年6月25日 星期二

[歪妹愛生活] *~PhytoSpa Bontanical 草本防護驅蚊膏。惹蚊人士恩物~*

近排收到一支好岩我地用嘅產品,想同大家分享下!自從BabyGaga出世,我地就比較喜歡選擇天然成份嘅產品使用,因為好怕BB肌易敏感。今次同大家分享嘅產品係一支100%天然成份嘅防蚊膏,係香港本地品牌PhytoSpa Bontanical 嘅出品。



產品中的驅蚊成份-檸檬桉油獲Ecocert天然有機原料認證和美國疾病控制與預防中心(CDC)推薦、經歐盟生物殺滅劑產品法規(BPR)認可,同時是美國國家環境保護局(EPA)、加拿大有害生物管理監管機構(PMRA)及澳洲農藥和獸藥局(APVMA)註冊有效的驅蟲成份。產品亦通過驅蟲效能、安全性及毒理測試,證實符合安全標準,具低皮膚滲透性,不容易被皮膚吸收,因此不容易致敏。所以大家可以安心使用,大肚婆及6個月以上的BB都可以全身使用架!



我地住村屋周圍都有樹木,所以特別多蚊蟲,屋企嘅門窗都裝上蚊網,但係出入時總會有D漏網之餘,BabyGaga同小件爸爸都好惹蚊,未到夏天佢地已經俾蚊咬到腫哂!D衰蚊仲轉咬面,前排BabyGaga先俾蚊咬都隻眼腫左!嚇到婆婆要帶佢去睇醫生先安心!我地都用過好多唔同嘅防蚊產品,係屋企我地會開防蚊機,係門口要點蚊香驅蚊,出門口前我地會貼蚊貼,同埋搽防蚊乳液。去到效外嘅地方仲要補噴防蚊水,仲要帶定蚊膏旁身添!一個唔好好彩俾蚊咬中,要立即搽膏控制住佢唔好俾佢腫得咁勁。



呢個情況一直都好困擾我們這一家,直至前排遇上PhytoSpa Bontanical 呢支草本防護驅蚊膏,能持續8小時強效驅蟲,效能與化學驅蚊成份避蚊胺(DEET)相約,如大量出汗後才需要重複使用。總算出外時唔駛咁麻煩要補搽咁多轉,同埋so  Far用左一排都無發現係外面俾蚊咬中嘅情況。



原來膏狀產品較容易塗抹均勻,份量較易控制,而且揮發速度較慢,同時能在皮膚表面形成薄膜,令產品停留時間更長,因此驅蚊時效便能更持久。最重要係佢細細支攜帶時好方便,相信我黎緊飛台灣都會帶埋佢!因為佢係膏狀唔係液體,所以可以跟身帶上機。而且佢嘅味道好清新,搽完唔會痴笠笠,較為清爽,所以囡囡同Daddy都好樂意搽佢出街。



另外,俾大家參考下,佢唔單止驅蚊架,仲可以預防由蚊蟲傳播嘅疾病。

>有效驅趕蚊子,包括伊蚊、按蚊、庫蚊和黄熱蚊,還可以驅趕其他昆蟲,如蒼蠅、頭蝨、蠓、蜱


>預防由蚊蟲傳播的疾病,包括...
- 由蚊子引致的登革熱、黃熱病、西尼羅病毒、基孔肯雅病毒、寨卡病毒、東部馬腦炎、瘧疾、犬心絲蟲、西尼羅河病毒、日本腦炎、聖路易斯腦炎、墨累河谷腦炎、紅河病毒和裂谷熱;
-由蜱蟲引致的萊姆病、復發熱、斑疹傷寒、腦炎、科羅拉多蜱熱、落基山斑疹熱、非洲蜱叮咬熱、土拉菌病和蜱麻痺; 及
-由蠓蟲引致的絲蟲病。



用法:從底部向上推出防護驅蚊膏,直接塗抹於外露的皮膚上,建議如大量出汗後應重複使用。

容量:30g

價錢:HKD$88.00


Facebook: https://www.facebook.com/imbeautyhk/


<產品及有關資料由品牌提供。
以上全屬個人感受,效果因人而異,
如需協助或獲取更多產品資訊,可聯絡品牌查詢或尋求相關專業意見。
>


最後記得Like我Facebook & Subscribe我IG 啦! See You There!!! ^^


不正妹  Email: primayy.blogger@gmail.com
不正妹 Facebook : https://www.facebook.com/primaonlife
不正妹 IG : http://instagram.com/primaonlife
不正妹 YouTube : https://www.youtube.com/user/PriMayyBlog
不正妹愛犬 Facebook - 紳士魔※MoagUs : https://www.facebook.com/gentlemoagu


沒有留言:

張貼留言

熱門文章