2010年10月8日 星期五

[歪妹愛旅行] 不正妹遊走上海2010-Day1 (Part3: Lomography Shanghai)

探訪完田子坊, 下一站係去LOMO潮聖, 睇地圖好似好近, 但係唔好慳呢D錢啦~
大陸搭的士都唔係好貴JE~ TAXI去算啦~ 好彩....
我諗行at least 要20mins先到~ 咁搭去都係廿幾蚊JE~
快過搭MTR~( 真係有陰影...唔想又好似之前貢6個站搭成粒鐘...)
 
其實呢度boss係一位廣州o既男仔, 呢d LOMO機香港都有齊~
so 都係黎行下~ 難得有成幾層, 有d野影下~好似係全球最大間的logo flag shop~
 
 











 
臨走時發現原來旁邊的餐廳就係出名的蘭心餐廳, 出名食上海家常菜的~
當時5點幾外面已經有不少人等緊位啦~
 
 
然之後, 真係真正用腳第一次行去另一個目的地啦!!!
途經淮海中路~真係等於香港的中環吧~我見到有不少名牌子店鋪呀!
不過無點影低..haa..
 














PART2 FINISH ... 待續... (下一站: 將會各位女孩子都會愛上的地方!!!)

不正妹PriMa Email: primayy.blogger@gmail.com


 

沒有留言:

張貼留言

熱門文章