2010年10月9日 星期六

[歪妹韓瘋文] 韓綜藝節目 : 我們結婚了! 超爆勁好睇!!^v^


大家有無睇開韓國的綜合節目呢???
我超愛這套 <我們結婚了> 真的超好睇~
講d artist 假想結婚了, 他們要相處,要去試著過結婚後的生活。
完全迷到癲左呀~~ 依家仲有要3 pair couple一齊做~
3 pair都好愛~
趙權( 2AM) 和孫佳仁 (Brownd Eye Girl)-亞當夫婦


鄭容和 (CN Blue) (原來是美男) 和徐賢 (少女時代)-紅薯夫婦


Nichkhun (泰國藉) (2PM) 和宋茜 Victoria (中國藉) ( f(x) )- 維尼夫婦


之前第1季有金賢重都ONLY睇佢一PAIR,
以家第2季簡直癲左~由開始到依家,
佢地之間發生O既一點一滴, 好像跟他們一起成長中,
好感人~~又笑又喊~趙權真係我的開心果~開心的良藥~
太多難忘的了~分享其中一集吧~ 這天是他們的紀念日~
趙權同佳仁去左跳笨豬跳~真的很需要勇氣,
臨跳前, 趙權大叫"韓佳仁, 我愛你呀!"
嗶~~ LUM死左呀~~個一下好感動呀~~
我都好想試下我跟隻豬豬情侶跳~呢D回憶真係好難忘~



推介給大家看~^V^
送上亞當夫婦的合唱歌 -  我們相愛了 




沒有留言:

張貼留言

熱門文章