2010年10月16日 星期六

[歪妹愛旅行] 不正妹遊走上海2010-Day1 (Part5: 新天地,外灘)

走出Barbie世界...oh!天已黑了!! 準備去吃大餐嘍!! 今晚是壽星仔正日生日要食餐好的!
事前已經book了新天地裡頭的TMSK, 好靚..好多流漓做裝飾的,而且仲有Live music
係中樂呀!! 真係好鬼有特色啊!!!呢度d野色都好好味, 我地仲叫左cocktail飲!
地下是bar,一樓才是吃晚飯及聽音樂的地方, 如不聽live, 可選擇坐地下露天的位置
( 美食稍後開post給大家看)
 

















 
食完大餐就出去外灘啦!! 嘩...真係多人都爆...臨尾我地找到草叢位置set腳架影夜景
影完就快閃啦!! 去左familymart買定d bread同飲料, 預備明天的世博遊啦!
之後太累..決定打的士, 但係外灘好難截的士, 擾攘左好耐終於上到車
大約搭左半個小時, around rmb50順利返到去..thanks god!!
今天去了很多想去的地方, 好滿足啊!!!





DAY 1 FINISH.... DAY 2 ADD OIL AR!!

不正妹PriMa Email: primayy.blogger@gmail.com
 

沒有留言:

張貼留言

熱門文章