2010年10月16日 星期六

[歪妹愛電影] 3D童眼不嚇人, 但內藏紙紮的藝術

因為是第一部3d華語鬼片, 所以入戲院支持下啦!
亦因為是彭氏兄弟吧!
感覺是...我沒被嚇著...有點失望呢...還笑了兩次..
感覺有2-3個鏡頭專登為了突出3d而弄的
有兩幕是有點心寒及緊張, 營造氣氛不錯
而且第一場就影著Rainie同Shawn時, 呀! 我想起了!!
台劇"愛情白皮書"啊! 是他們做男女主角的, 嘩! 真的很多年前啦!
感覺好奇怪...haa....
之後還發現女鬼是谷祖琳呢!!!  奇怪的感覺又來啦!ha...
不知大家有無發現, 近年的鬼片不單止是純鬼片那麼簡單,
他們當中都會有點人性化, 有點道理帶出的
這次也不例外呢!! 總括來說, 劇本還可以的, 因為彭的一貫作風-生活化,
取景於泰國, 香港人常會去那裡旅遊吧!
而且還是剛好泰國暴動為背景, 所以感覺蠻真實!
值不值得看...我本人喜愛睇鬼片的, 我覺得唔值.. 因為途中有些悶場
而且嚇不到我嘛...仲要收3d價錢..所以我prefer no la..
不過有點想讚啊!! 臨尾紙紮屋個幕好正呀!!!
間屋跟實物一樣大, 係紙紮黎架!! 真係藝術!!



不正妹PriMa Email: primayy.blogger@gmail.com

沒有留言:

張貼留言

熱門文章