2010年10月21日 星期四

[歪妹愛旅行] 不正妹遊走上海2010-Day2 - SH Expo

原本我們計劃Day2去一整天世博, Day3晚上再入多次的, 最終...

第一天已經被擊退了, 世博園實在太大了,
走來去去真的很累...
所以我們決定先到最想去的那兩個館-西班牙館及中國館,
其餘的館就看時間及排隊情況去決定吧!
* 其實去了很多案例館, 大館都去了5個, 不過太多相啦!
就upload大路相吧!!

上海同事的remind : 6AM前到,務必帶櫈仔, 記得帶水樽, 帶定乾糧
所以為expo作了準備, 在香港已經慌, 去了買摺櫈了,重死左!



上海買塑膠的摺櫈, RMB10咋!
但我的豬豬應該一坐就爛..HAA...
前一天買定的早餐, 排住隊食...



排隊的地方都算幾好, 有遮蓋, 還不時有水噴出來降溫



終於入場啦..要經安檢, 好樣衰地每人都要企高做大字形動作



入到去第一時間當然是拿中國館預約飛,
不知道為什麼閘口沒有派發, 看Guide說有票機的,
我們就找機去...沿路不斷問路, 最後走到一個派發所
可是拿到的不是中國館的預約飛,
而是明片, 找義工問清楚, 原來每日閘口限排50張預約飛,
派完就沒有, 只好去拿明片(也是有限量供應)
我們現在只好在這區的提案所儲印仔
每個館都有印仔的, 我們要儲夠15個再去換中國預約飛
我們最終用了早上兩句鐘去完成, 這個"野外室內定向"
真的很勞動!! 儲齊了那刻還緊張啊! 怕給人換清光,
所以又忙著去換...終於換到!! 但已經不似人形...



心安定好多, 我們到了中心廣場喝可樂, 還跟李小龍合照啊!呵...



休息夠啦!! 想去可口可樂館玩下, 點知...超多人...我give up你啦!
搭船過返浦東個邊先! 我地選擇搭船, 順便遊下個黃埔江。





一落船就係歐洲區, 所以決定唔理三七二十一, 去左西班牙館睇bb先!
俾我想像中快, 排左45分鐘就入到去啦, 係好長龍, 但係keep住郁。



















出返黎竟然落大雨.. 避左陣雨就去近近地的德國館食咸豬手腸仔啦!







抖夠唔好waste時間, 出發去中國館 (本身想去英國館, 點知是日閉館維修)































出返黎已經天黑, 我地就係咁影夜景, 攪到最後連我好想去的韓國館..去不了!
而且找不到吃的, 很多食物都售罄..
9點鬆d就走人, 上了世博專用的士, 叫司機帶我們去附近食dinner
最後竟然是帶了我們去吃蘭州拉面
help!! 在深圳我見過類似的食店, 真的不敢進去食,
但是太夜了, 真的很肚餓, 不理會了...最緊要醫肚
但比我想像中好, 蘭州的炸醬拉面原來跟港式的茄汁繒飯沒差多遠
呀...累透了...打的回酒店啦..







Day3是我最喜愛的一天, 因為地方意外地美麗!
繼續追看吧!! hee...



不正妹PriMa Email: primayy.blogger@gmail.com
 

沒有留言:

張貼留言

熱門文章