2010年11月10日 星期三

[歪妹愛尋食] 熱廈潮食冰凍沙蟲啫喱

我隻豬豬提議去食廈門菜~所以尋日放工就GOGOGO!!!
雖然夏天已過去, 但係呢個JELLY還是有供應的, 但是我倆真的NO GUST試...




鋪內裝修普通, 茶餐廳FEEL~衛生環境OKEY~價錢算是經濟~老闆娘好NICE呢!!
我見連外國雜誌都曾經有介紹過呢間食店~



我一眼就想試下佢個沙茶面~原來是招牌菜呢~
仲有SET供應~唔記得$36定$39~









我地叫左兩個set :
鮑魚片魚旦沙茶面+廈門春卷 , 廈門炒米+五香肉條+炸扁食+小白菜~~

總括來說 : 好味呀!!!



廈門炒米 > 跟我們平時吃到的很不一樣, 並沒有酸微微的感覺~
就是有些蛋,菜, 豬肉~



廈門春卷>這個可以不用試啦~ 我覺得唔好食~如果無左辣椒醬,
我應該放不了入口... 因為裡頭的菜像煲完堂的大白菜..我不喜歡...





這個沙茶面好吃啊~~~粒魚蛋仲要係爆醬的!!呵...XD



五香肉條 > 好食!!! 加埋佢D酸白蘿白一起吃~~GD!!!



炸扁食 > 像炸雲吞啊!!! 入面應該是豬肉來!! OKEY!!



我們一叫菜, 老闆娘第一時間就說小白菜好靚~HAA..
就佢啦!!! 真係好甜呀! 我叫佢走左油~~好難係街外食到靚菜~

想試下嗎??? 可能比較偏僻, 有機會去開個頭就試下啦~ 係土瓜灣~
** 夠GUST試下個"沙蟲啫喱" , 記住影下相返黎講下如何好食~~HEE...
地址: 土瓜灣美景街44號安福大廈



之後我地仲去左海記食甜品~~~ 滿足了~~








廈門風味阿珠小吃店                                               
地址: 土瓜灣美景街44號安福大廈
電話: 2954 9788

Openrice 食評: http://www.openrice.com/restaurant/sr2.htm?shopid=6879&region=0&s=3


不正妹PriMa Email: primayy.blogger@gmail.com

沒有留言:

張貼留言

熱門文章