2010年11月12日 星期五

[歪妹愛敗家] 入左冬仲有新款泳衣推出?! + 今天發現原來恒生卡都幾好...HAA...

今次去星加坡會去水上樂園, 可能就是因為未跟魔女們一起去過海洋公園的水上樂園..
大家都有種不得不去的感覺~我成3年無買過新swimming suit~
所以好想買套~ 入左冬先去買泳衣...諗住會平d~~點知....
岩岩今日返新貨?!  有點驚訝.....仲要唔平~好彩依家恒生卡做緊七折咋!!
我一向有選擇困難症... 所以好需要有人係旁邊俾D意見..
可是我隻豬永不答我...激死我啦...(佢絕對不適合跟我無目標地SHOPPING)
好難決定..想兩套都買哂..
但係買咁多套黎做咩喎.. 留返d錢去個邊玩好過啦...

 
其實我鐘意紅色個套架... 但係佢話我平胸... 唉.. 即時自信心低落..
珠片火辣辣拜拜啦... 睇下我返到黎仲有無意欲黎搵返你啦...
最終買了件普普通通~唔好有人發現我著緊泳衣...是我喜愛的紫色呢~
本來買泳衣, 變相又買多左野... 因為買滿一千蚊可以join member~
SO 我買左個HAND CARRY GIP~


今次出TRIP想盡量輕便D呀~ 因為住HOSTEL, 希望呢個HAND CARRY 滿足到我~
迫下自已唔好帶咁多野先~~~



用埋cash dollars換埋個喇叭仔~仲送左個香薰包~ 係bikini黎架~ SO CUTE~



* VIP CARD通常得八折, SO 今次恒生七折真係幾抵~



之後食完飯, 又好想SHOPPING, 就以為TARGET... 但係好唔開心呀!!
我隻腳實在太大啦!! 我睇岩個兩對鞋都無我SIZE...頓時失落左...
返到屋企.. 成個星期.. 太多信啦~~慢慢拆黎睇...
嘩~~好大打擊呀!!! 我好耐無試過中電影優先場~
今次milk 寄左俾我呀~wuwu...10號晚....過左啦.. 仲要3D~~我想睇個套笑片~~
激死呀~~~ 我呢D彩數唔知下次幾時返黎啦...
好彩又係恒生令我開心返少少... 收到兩張CARD, 可以去拎OLAY & SKINFOOD MASKS TRIAL~
聽日可以的話, 攞左佢先~ SKINFOOD仲有MOUSEPAD~




不正妹 PriMa Email: primayy.blogger@gmail.com

 

沒有留言:

張貼留言

熱門文章