2010年11月25日 星期四

[歪妹愛電影] 近期猛片有幾爛?! (回水呀!回水呀!回水呀!)

為免更多SISTER&BROTHER會中招都係快快出文先~
 
那天因為跟朋友不想那麼早回家, 就買即場電影看~沒選擇下選了這一套 天凶之城 (Skyline)朋友說網上影評不好呢! 心想也有些電腦特技看吧!打發下時間的關係就買飛了~
我很久沒有打釘截鐵地說出
: RUBBISH!!!真的是爛片呀! HELP!!!看完後不是朋友跟我說這故事大綱, 我也不知道自已誤會了不少可以說沒有詳細交代因由….


CREW.. 什麼CREW? 我見男主角是
J-ROCK FANS隨身帶GUITAR, 以為是攪音樂的CREW,片頭又說出機械人但是什麼類型的? 點解要問機械人..真的一頭霧水….V.V...原來是人類想找到外星生物而發放強勁訊號,試圖得到外星生物的注意
結果惹來了外星人反擊成套戲就係講D外星人襲擊佢地, 然後佢地點逃避同埋反擊~亦好唔明白點解男女主角都試過被佢地D強光吸引,但係男主角會特別異常, 佢好似可以控制住不受引誘咁樣~到最後變了外星怪物, 還是與別不同, 原因? 無講...佢可以控制到軀殼~見有外星怪物想傷害女主角時, 佢竟然同隻怪獸打交,去保護女主角就咁完左…@W@ 即係會有續集嗎?不過就算有,我唔會去睇囉!浪費了我六十幾個大洋去睇佢蝕哂….
 
不正妹 PriMa Email: primayy.blogger@gmail.com
 

沒有留言:

張貼留言

熱門文章