2010年11月24日 星期三

[歪妹愛美麗] 眼仔都要奢侈補一補?! > Glycel 燕窩緊緻眼部療程

得知Glycel EnhanceTM Eye Mask Gel 質地輕盈清爽,不易引起油脂粒,
既可長效為眼肌補充水分,持久地滋潤眼部肌膚,
亦可令眼肌回復緊緻彈性,促進眼肌血液循環,改善眼部浮腫現象,
有效擊退黑眼圈,眼袋及細紋,讓明眸重生,再次展現攝人魅力。

眾所皆知眼睛乃為靈魂之窗, 我們應該好好愛錫他!
但是因為工作關係, 長期對著電腦及少運動,
晚上又忙打BLOG及追劇, 眼睛明顯沒以前那麼明亮照人呢!
而且我是一名大近視妹, 為了美麗每天都帶隱形眼鏡,
以致雙眼十分疲累~ 長期黑積, 種種..種種..黑眼圈就形成了!
之前曾經試過用Eye Cream 真的生油脂粒呢!
現在改用了eye gel好很多啦~ 可是還是有眼紋~
所以也想試試這個療程~應該會更快見效改善情況吧!


因為這段文字令我有機會試試這個價值$600的眼部療程,
今天到了朗豪坊45樓的GLYCEL試做, 環境簡潔乾淨,





首先填FORM簽名, 遞上花茶一杯,之後就帶我入房做皮膚測試!




我真的太懶了...皮膚差了許多...V.V...
雖說今次只做眼仔, 但係那位女仔都很好地幫我皮膚分析,
態度NICE而且說得好詳細, 還給我建議呢!!
之後就由美容師帶我入房, 雖然係做眼仔, 但她亦堅持要我全面清潔落妝,
然後就開始導入精華,跟我一路傾下計, 又說下有什麼令皮膚改善的方法,
當然都有SELL下佢地D PLAN跟XMAS GIFT SET,
她首先按摩我右眼, 然後給我看看對比, 可是我不覺得特別有什麼改善,
她說輪額提升了, 眼部肌肉緊緻了, 沒那麼浮腫,
只是按摩了一會, 可能說一陣子就嘩!!明顯改善了!
不過我感覺是舒服的, 感覺充滿了水份!!
精華完畢! 就敷COCOLLAGEN EYE MASK質地薄薄的,很貼服!
整個療程大約用了30-45分鐘, 出來效果怎樣?
大家一起看看吧!




黑眼圈明顯減淡了呢!!! 這點很滿意啊!!!
完成後, 她帶我去了dressing room坐坐, 遞上粟米水一杯
抖抖執下個樣先出去簽字走人嘛!
呢度
擺哂成set佢地基本需要的skin care仲有hair gel, con藥水, hand cream, 梳...etc
好齊備啊!!






最後一關啦..亦是我最害怕的..可能慘痛經驗比較多...><
幸好, 今次這個staff
不太hard sell, 而且不會面黑, 超nice!!我可以用接近六百蚊的special offer去做面部療程一次
原本成千幾蚊架!! 這裡的療程真的不便宜的!
take a look! 皇牌!!






之後就趕去睇優先場啦!! 呢排睇左好多戲, 慢慢再跟大家分享呀!! ^v^

不正妹PriMa Email: primayy.blogger@gmail.com

沒有留言:

張貼留言

熱門文章