2010年11月20日 星期六

[歪妹愛生活] 食住做善事+娛樂預告..HA~~(我又會過大海)

尋日收到公司的善事GIFT~今年好靚好可愛啊~


還是那隻罐~跟以往幾年沒分別~ 好鬼實用, 食哂D餅餅可以放SAMPLE仔~
我最喜愛吃朱古力味啊~~~正~~
一到台慶, 仁濟慈善雙週就到啦~
應該會廣泛係街上擺BOOTH同埋MAGAZINE都有Purchase form,
大家見到都支持下啦!!!












今日仲收到優先場戲飛~~ HEE~~~
呢排好好運氣~ 要KEEP住啊~



前幾日係地鐵站見到佢~呀!! 加場添啦~ 急急地訂飛~好彩LAST那天還有飛~
祖堯~一峰~~又有得見你地啦!!! 十卜呀!!!



最最最開心係.... 我本來買唔到飛去睇我的韓星BABE~
rain, 2am, 2pm, cnblue, beg... 唔知有咩ARTIST出席呢.. 黎齊哂就好了!
點知有朋友買到飛,佢同事唔去問我去唔去~
呀!!! 我癲啦~~~ SURE去啦~~~好興奮呀!!! 真係好想快D到下星期日~
呵.....XD MAMA @ Macau 我黎啦!!



今日想去飲茶, 想去行sogo, 想去影相相....不過今朝覺得好熱..
點知依家覺得好凍... 死得.... 睇黎我要買條長褲換下先得~



不正妹PriMa Email: primayy.blogger@gmail.com

沒有留言:

張貼留言

熱門文章