2010年11月17日 星期三

[歪妹愛美麗] 魔魔跟我一樣愛護HANDHAND



物似主人"型"呀!!! 哈哈~~~
每天跟魔魔玩HANDHAND, 所以大家都好愛惜雙手架~


繼上次<Dim燈下的紫色誘惑>...http://www.theztyle.com/blog/space.php?uid=25007&do=blog&id=69142
今次黎 <Part 2 >啦!!!
再次多謝Ztyle x

Neutrongena~
今次要介紹其"Fragrance Free Hand Cream"




99%高純度親膚性Glycerin (甘油) 為主要成份,雙效極緻修護,可作Hand Cream 及 Hand Mask 使用。
強效滋養,使用1次,相等於7天深層修護。

每天Hand Cream 滋潤:
濃縮配方,只需黃豆般份量,即足以深層滋潤,解決5大乾燥現象 ─ 繃緊、泛紅、乾紋、痕癢及脫皮。
使用方法: 黃豆份量,置於手心,先利用掌心熱力推開手霜,再塗抺全手,可提升滲透度,感覺更清爽。
每星期Hand Mask 修護:
睡前塗厚厚一層形成滋潤膜,強效滋潤,強化肌膚自身吸水、儲水能力,並重整肌膚彈性,一夜撫平細紋,雙手柔滑細緻。實驗証明,使用1次,即可持久修護1星期。
使用方法:  睡前塗厚厚一層即可,配合棉質手套效果更佳。
=======================================================================

先講下我雙手先~我雙手算係我引以為good的部份~
因為遺傳了爸媽修長的手指~
不過因為環境影響, 令佢愈來愈乾, 愈黎愈多紋
除了天氣轉變, 長期公司冷氣, 不斷俾紙界, 我對hand cream的需求量大增呀!
這隻Handcream寫明除了手, 其他身體部位乾燥都適用,
唇都可以搽, 我就一支幾用啦~連嘴都唔放過~乾到甩皮呀!
我好憎我個嘴.. 因為唔靚..><
試左五日, 真係有d效~睇下~~
初頭兩日唔覺有咩轉變, 慢慢才見效~
好似有陣膜保護住呀~







 返到屋企做家務, 呢個星期仲要照顧魔魔~



令雙手突然間急劇醜樣!!!  擰地拖擰到損左...shit!
好彩咁岩有hand mask做下je~




看到了吧!!! 雙手真的嚴重呢~ 為了魔魔付出不少啊~
好彩hand mask急救我雙手咋~~做了一晚, 感覺滋潤之外, 水份明顯提高了!
初時搽上去厚厚一層, 感覺醬住好唔舒服~好似醬糊呀!
仲要帶住隻手套訓...好唔慣...不過第朝起身除手套時, 見到無哂啦~
吸收哂呀!!! 可能我真係太dry啦... 所以好明顯...haa...
這是我第一次做hand mask啊!! 感覺.... 如果佢有香味更好~
點解唔好似moisturizer咁 加d薰衣草味啊~~我諗咁樣會慣d, 易入睡d~
呵...... 我還是喜歡有味的護膚品~
 


不正妹PriMa Email: primayy.blogger@gmail.com

沒有留言:

張貼留言

熱門文章