2010年12月22日 星期三

[歪妹愛生活] Are U Ready?! 姆明陪你過聖誕 ^0^*

要踢走我的Blues, 今日終於吃到我心愛的"豆沙窩餅"
去左夏面館食飯! 人少少預早做冬with my lovely sister babe!
心癮得已平復...hee...



仲見到姆明, 同佢影下相相...hee...



























都唔係太多東西影~~~不過今晚確實能夠平復心情
談談工作, 談談家庭,談談情.談談大計..haa...
原來大家都有些有趣的事情發生...而且很有共鳴,
今晚最爆笑都係我啦...我好唔應該呀...對玲玲姐心表歉意..
我竟然將麥玲玲講錯左做"豬"玲玲....wahaa....
我一諗起佢..腦海突然想起有點胖的玲玲..所以先講錯je...
好難怪我講錯o既...笑到喊...好鬼誇張架..

不正妹PriMa Email: primayy.blogger@gmail.com

沒有留言:

張貼留言

熱門文章