2010年12月21日 星期二

[歪妹愛旅行] 六魔女在星加坡Day 4 - 最後衝刺! 又遇到好人,又做出荒唐的事情!

今朝一早起身啦! 最後一天!! 衝刺衝刺呀~~~~好快地執好細遠~



見其它魔女未攪掂~就落去上網同影下相啦~



我們住係呢層~



洗衫掠衫的地方~



上網的地方~



SITTING ROOM~



好靚的WALL PAINTING!





執左行李寄存係大廳度我地就出發去CHINATOWN-牛車水啦!



行去地鐵途中見到呢幕...鑽野....UNUNU....



我地首先去食早餐, 諗住去阿坤, 點知原來搬左之後黎左呢個商場問路~



WA~這就是中國的味道嗎?



到了!! 出名的坤記~



必食的EGG.. 提示: 吃個時唔好整穿佢.. 唔係你有排煩..HAA...



呢個好味啊~







坤記手信~



周圍行下~~
































行下行下黎左個印度廟呢~叫做"馬里安曼興都廟"要除鞋入去~ 都係睇下D神像咁啦~
佢話入去要俾$先可以影相~拍MOVIE仲要貴D~
不過我地每人添左D香油, 無另外俾錢~就周圍影相啦~































之後就行去又又又食野啦~~去食天天海南雞~又係係D FOOD COURT入面~
可能LUNCH時間啦~都幾多OL黎食野喎~


















真係好好味呀~好滑d飯~都好味呀~~~兩個魔女竟然癲到要打包返香港~~
好CRAZY呀~~~
之後就行去買豬肉乾啦~
途經時被我發現了.. 原來JETSO真係周圍都有架..
不過行程太趕了, 去唔到睇~~





仲去買藥房買呢支油~ 魔女的爸爸需要~~香港無得買呢支架~對骨刺很有效~



仲要去多轉SUPERMARKET先肯返去執行李~好重呀~~



之後就趕去機場CHECK IN 先~








































去到機場好忙咁係度攪退稅呀~~
買斑蘭CAKE呀~~~
臨走的時候, 還是在機場撞到好人~
我地係Burget Terminal過返去Terminal 2 買cake,
點知原來呢度間cake shop係要入左閘先買到架~
咁岩俾我地遇到一個職員, 佢唔係cake shop職員~
但係佢勁nice地幫我地入去叫cake shop個女仔拿d cake俾我地
呀~~ 佢專登為我地奔波真係好感動呀~
但係唔夠cake買啦~個女仔suggest我地坐skyline過Terminal1買~
個邊間shop 係外面, 唔駛入閘就買到~
(大家如果想買, 下次去到星加坡識得點做啦~haa...唔好好似我地咁啦~)所以我地就分頭行事, 一d去買cake一d買定m記一陣上機前咬野食~
因為我地係無飛機餐嘛~ha...
女們就係一個小時內走哂星加坡所有terminal airport~ha...
最終順利匯合~係時候拜拜Singapore啦!



過份的事情還未完.....
上到飛機.. 我地將d散紙拿哂出黎~
岩岩夠SG$3... 你估我地要黎做咩?????
我覺得都幾過份... 我地用哂佢嘛....
竟然係飛機上叫了杯WHITE WINE~
出奇地好飲~~ HEE.....


仲要幾個鐘先返到屋企~SURE訓覺啦~~~
好彩回程有薑餅人咋~ 唔係我條頸死得~



不過, 最後魔女們都訓死左...HAA...被偷拍了~~



4日的旅行就咁完結啦~~~~第日要立即返工..><~


期待下年的韓瘋遊~不過下次不單止係魔女們啦~會有新血加入~呵....
有我們的中學同學, 舊同事, dancing fd~
上兩個星期出左黎第一次行程GATHERING~



之後仲去睇羽"用", 係度試冷帽..HAA...



又去SHOPPING~ 好耐無咁開心啦~~HEE...期待下次一月GATHERING~
依家要快D搵資料啦~下次要FIRM實D DETAILS~
大家有咩好介紹可以同我SHARING喎~HAA...



*~每年去旅行確實是生存的動力~*

不正妹PriMa Email: primayy.blogger@gmail.com

沒有留言:

張貼留言

熱門文章