2010年12月21日 星期二

[歪妹愛美麗] 新奇刺激的方法 - 撕皮可以去角質?!

我支cleansing milk用哂啦! 今日行開卓悅就買支返去頂住先!
 

 
Softymo Speedy Cleansing Milk$45

我見是Kose其下的牌子吧! 所以才試試它呢!
Softymo含乳液成份,為肌膚補充水份和變得更加彈性。
比我想像中好喎!! 佢陣味有d似olay支cleansing milk呢!! 少少刺鼻, 因為弱酸性的關係?
質地奶得黎又充滿水份, 搽上塊面唔會太杰撻撻,
過完水塊面都唔乾, 但唔lup! 算爽! 都okey呀!!
 
其實我最想講係呢支...我上兩個星期係manning帶返屋企,
今晚第二次用佢, 第一次用時都幾驚...唔識點處理....
今次好好多..得心應手左!!hee....

就係呢支>>> LJH - Black & White Peel Off Pack
係韓國的醫學護膚品牌, 敏感皮膚都可以安心使用
因為唔想用磨砂, 所以選擇 peeling啦!我常懶惰, 忽略去角質, 所以的起個心肝定,
買了呢支"去角質深層清潔面膜" ($109)
主要針對黑頭粉刺, 同時可以為肌膚保水及排毒使用方法很簡單啊!
完成潔面程序, 取適量塗於臉上(避開眼和嘴)
敷佢20-30mins, 再由上至下將mask撕掉, 再用清水港淨!
一星期不用多, 只做1-2次便夠啦!




我不知道內裡有什麼成份, 因為全都是韓文呢!
憑我的嗅覺, 好像有honey有人蔘的味道手指掂到已經好痴啦..要立即搽上面,
好潤.....搽完塊面blingbling呢!
待佢廿分鐘先撕得, 呢個期間開始乾透,
塊面緊哂...我變左蠟像咁呀!
大家千其唔好大笑..唔係肯定易有皺紋啦!想撕落黎..但係有難度, 所以我噴d水上塊面先捽下邊邊位,
咁先易d撕落黎咋!! 撕完塊面好滑呀!!
heehee.....唔通塊衣真係帶走埋我d 死皮角質?
過完水我就試下搽爽膚水同保濕精華啦!
果然吸收左, 唔會覺得好似封死左, 見住有滲透呢!
這才是正常吧!! hee...
整體不錯, 但係大家要注意撕下的手勢及力度,
如手勢及用力不當, 很容易令皮膚受壓或者引致皺紋啦!


不正妹PriMa Email: primayy.blogger@gmail.com
 

沒有留言:

張貼留言

熱門文章