2010年12月9日 星期四

[歪妹愛旅行] 六魔女在星加坡Day 2 (Part 2) - 地標近得可憐+CrazyEat+遇到好人*

玩完水... 拖著疲倦的身軀~~終於來到這裡! VIVO CITY~
一個很大型的商場啊~~就在聖陶沙附近~
 


來這裡的主要目的, 是想行TOPSHOPFOREVER21




我地竟然行左2個鐘~但係又無咩買到喎~
因為都唔平~尤其TOP SHOP~
最終都係係FOREVER21買到D飾物~
特價衫D SIZE又唔岩.. 一係就唔鐘意~無收獲啦~
鐘意個D都貴...HAA...

 


仲俾我地發現原來Natinal Geographic係有店鋪架~
入面咩種類的東西都有, 日常生活必需品, clothing, bag, stationary, book....etc







haa~~這是fitting room 呀~









之後, SURE去醫肚啦~~~呢度有個好大的FOODCOURT
而且好多選擇~ 環境好靚仲有DESIGN過~
呢度不少食店都有拎過獎~所以身食質素可以肯定~
 










洗手先食野呀~~~

















食飽飽還未想回家, 所以決定向魚尾獅出發啦!



途經呢間酒店~~CRAZY~~ 超HIGH呀~



旁邊有條好靚的橋~睇黎好有HISTORY呀~





行過橋~沿著河邊向右行~仲要落呢條隧道~穿過對面岸~



呢一區都好有藝術氣息呀~~好多年青人坐係地下就拿起Guitar唱歌~



一d都唔普通~~佢地有和音架~ 超好聽~都係唱下國語歌同英文歌~
真係唱得好好聽~~~行前兩步, 露天劇場又見到有mini band concert~



但其實呢度又好商業架喎~



3大地標~盡入眼廉~~
行唔到好近~ 佢落左閘呢~不過都無諗住上去~
無咩特別, 仲要收成百幾蚊~no gd~~~
好像發光的介子~~



新起的building~ 好像最頂部的船身是空中花園來啊~
可是今次沒有時間上去走走看呢~可惜~



像金榴槤嗎???haa~~~



去返岸的另一邊先~~魚尾獅就係個頭~~
行經時見到有車仔~原來係買緊夾包雪糕~
我地買了個咖夾味的~不過食落好榴槤...唔通俾錯左??





魚尾獅後的魚尾獅~



終於可以近距離見面啦!







好啦~~其實都幾攰下.. 不過老巴剎就係附近~順便去埋食串燒吧!
唔係驚之後個2day無機會黎啦~

指示都算清浙~



一路行要穿過商業區的~呢度沿河都好多靚酒店~已經好有xmas氣氛了~










過埋條馬路就到啦~~行左幾個字..都有廿分鐘~~









點解大排檔都可以整得咁靚... 真係呆左.....
食完就打的返hostel啦~
發生了小插曲~我地分兩架車走人~
但係晚上商業區好難截的士~
好多都係有客的了~我地行下行下~行左去酒店式住宅樓下~
見有個的士站~所以係度等車啦~
我地差不多等左15mins~係有車到~
一係就係接order黎, 一係就係兜fd落車~跟住就走人~
有位叔叔司機佢係接order黎架~
佢超好人呀~~我地同佢傾左陣計~
又幫我同d 的士司機講幫下我地~超熱心的~
係外國地方遇到呢d大好人, 感覺好warm呀~最後都終於俾我地等到架吉車出返去~太好啦~
不過返到去...攰到...第2日咋... 對腳就唔屬於自已~~
聽日仲要去環球影城呀~~~不得了~~~
 努力努力~~~遲d再出day 3 啦~~

不正妹PriMa Email: primayy.blogger@gmail.com
 


沒有留言:

張貼留言

熱門文章