2010年12月13日 星期一

[歪妹愛旅行] 六魔女在星加坡Day 3 (Part 1) - 還是遲d先去吧! 環球影城~*

終於到今天啦! 最想來的環球影城!!^v^
又去返Vivo City! 因為聖淘沙就係呢度隔離架咋~
去左information centre拿map~買埋入島的車飛~出發嘍!!!











去到正門, 例牌動作, 同地球波波影張相先啦~
原來世界唔同各地的地球用料都唔同~







排隊入場中....



our e-tickets



第一時間係去左guesthouse先~因為.. 有coupon攞啊~







樂園入面分為7part, 5個係主題公園, 2個係購物飲食影相的地方~
我地逐一進攻~~gogogo~~~

第1part係~MADAGASCAR~~



仲有劇場睇~~~會濕身架~



第2PART係最注目的史力加啊~
* 不過好遺憾見唔到真人版..><~無得同佢地合照添~



SO HOT 薑餅人



點會唔去睇4D呢~ 不過...太誇張啦~睇完..我成個大脾濕哂...





玩完就當然去睇下紀念品啦~~呵...







第3PART 係 迷失世界呀~~



玩GAME.. 濕得好緊要..好再做足防水措施.. 但係無可能唔濕..><
但推介俾大家玩.. 因為估佢唔到會咁..HAA...











第4PART~古埃及~好好好好彩....有個室內的過山車, 好似好刺激咁~
排了40MINS, 竟然話有故障唔知幾時先修理好,
我地可以選擇離開... 我們真的不等啦..因為有兩魔女唔玩係出面等我地~
所以出返去影張相就去第一度LU~





第5PART, 科幻城市我都迷哂啦~~見到有過山車,
但係唔玩得... 係呢度就只有紀錄品買同埋影相..><







之後好快就出返去. 到第6Part啦~HOLLYWOOD都係影相的地方多~







仲有音樂劇睇啊~


STAFF T~



然後我地決定去食野先~





最後一PART去到NEW YORK CITY~
SHOPPING & 影相相~~~
功夫熊貓~同變相怪傑~HAA..







之後出返去正門行下~~~朱古力...HELP~~我最愛的~







總括來說.... 感覺看地圖很多很多PART, ,可是玩落又不太多GAME
而且有兩個主要樂園過山車都未放開給大家玩..
感覺好蝕.. 不於等佢遲D開齊才來玩吧~~~

下PART我地會去聖淘沙其他地方... BEACH...真係好正~~*

 不正妹PriMa Email: primayy.blogger@gmail.com
 

沒有留言:

張貼留言

熱門文章