2011年1月31日 星期一

[歪妹愛美麗] 閃閃星星+閃閃鑽石=ZA 2wayCake+EyeShadow=BlingBling!!!

早前於Lady Qooza 抽中了ZaTwo-way foundation & eye shadow,
昨日臨出門口一於試下佢先!

他們的外包裝都很美, foundation盒外blingbling,還有星星pattern,
連送補充裝, 不過放了進去很鬆動.. 很易跌出來的樣子~

 

 








eye shadow#01黑色內含閃粉, 外形設計成鑽石切面, 很可愛~


 


因為沖完涼敷了masks, 所以我就咁乾粉上面
感覺粉很幼細, 很貼服, 沒有撲出來一忽忽, 幾薄添~我用的是#21, 色調也很match~不會太白~我打了幾個鐘邊爐都無事~~唔錯~不過遮暇就麻麻地了~毛孔都算遮到80%~我一向用開liquid foundation, 所以比較下這個是比較遜色了~因為我印也不少嘛~



eye shadow, 搽上眼蓋時比我想像中無咁黑, 不過d閃閃都幾閃
~因為一陣唔係咩大日子, 只係打個邊邊就輕輕搽就算啦~出來都okey~等個人精神返d~因為太趕時間都無逐part影低啦~haa…..不過好開心懶時, 可以拎個2 way黎用下~kaa….


不正妹PriMa Email: primayy.blogger@gmail.com
 

沒有留言:

張貼留言

熱門文章