2011年2月4日 星期五

[歪妹愛美麗] 2011好運氣 之 卓悅:「10萬豐富禮品任你拎!」-"金牛"

1月頭收到email我中獎了...有點難以置信...因為是"金牛"雖然只是一封信...但是已經令我欣喜若狂!
因為對我來說是大禮來!! 好耐未試過咁幸運!
hee....初時以為會換來$1000ash coupon, 原來是一封letter
要一次過用哂, 要指定VIP product, 還要以原價計算,原本還打算買下日用品..落空了...
不過我還是很高興的! 多謝"卓悅"!!
最後我選了兩樣產品, 韓國那個精華是因為packing吸引了我
diakeli prestige  Scientific Total Serum with Peptide Complex 原價:$698
紫色的...haa...搽上面好舒服,好滑好香!!入面仲有兩支cellagen..
點知妹妹岩岩去完韓國返黎..佢話個sales成排cellagen送俾佢...唔駛$$
o嘴....><



第2樣就係3盒i-skin保濕masks啦!!含有omega-3 & collagen架!
一盒有6塊!! 原價$110@ Made in Japan
真係好保濕..精華滿瀉!! 而且薄薄的paper, 大愛啊!!hee....
蠻適合我這個脆弱肌,剛做了鑽石磨皮, 紅紅的..

要紓緩下...^v^













年初一剛過去....年初二來了..開年啦!!
祝大家....
"兔氣揚眉","身體健康","心想事成","青春常駐","理想必達"....^v^
新的一年...已預計到上半年會好忙...
無論是公事還是自已的家務事....
大家一起努力呀!! ^v^




不正妹PriMa Email: primayy.blogger@gmail.com
 

沒有留言:

張貼留言

熱門文章