2011年3月31日 星期四

[歪妹愛電影] 為你改變的賤男, 跟對你一往情深的火星男, 你會選擇誰?

之前看見Trailer已很想看, 昨晚終於達成心願!! hee....
 
 
<<單身男女 Dun go breaking my heart>>

 

除了我喜歡Daniel, 亦因為故事吸引!
簡單的故事情節, 純熟愛情小品, 但令人更真實感受到愛情的矛盾!不過post-it傳情, 有點抄橋, 幾年前睇過一段短片...
可能有好多人都睇過啦~同大家分享下!
 
港產片不能夠有自已的橋嗎??!! 可能來來去去都係個d, 純熟巧合?!
好彩男女主角都是靚仔靚女, 所以觀眾很受落! hee....

《單身男女》故事講述來港發展的內地專才程子欣(高圓圓飾),遇上樂觀熱情的金融才俊張申然(古天樂飾),和細心感性的建築師方啓宏(吳彥祖飾),三人的戀情於這繁華地一觸即發,在咫尺相對的摩天商廈之間你追我逐,構成宏偉壯麗的「中環愛情迷宮」。
 
為你改變的賤男, 跟對你一往情深的火星男, 你會選擇誰?
 
古天樂飾演的張申然, 雖是愛程子欣, 可是3番4次在女主角面前失誤.. 好色之徒....受不到引誘...
就算之後他真的改過來, sorry! 不是不能原諒..已而不可靠, 這種賤男怎能付托終生呢!
不過賤男追女仔的橋跟求婚方法確實lum爆... 徒手爬水渠型到震左!
短短幾分鐘set up哂d野.. 有點不合情理...haa...

而Daniel真的從相遇到重遇到表白到求婚,
都表現得真心...體貼...那種誠懇跟直接, 全無疑心!!
確實是可靠的人!! 臨尾求婚個幕...
在以子欣影子設計的building上, 用led燈打出"Marry Me"那刻呆左呀!!!如果我是女主角真的感動到飛起...
一定唔駛諗! 嫁俾佢!!!

想來個溫馨感人開心的weekend, 不妨入戲院睇呢套戲呀!
送上trailer! 有我喜愛的歌曲"愛很簡單"啊!
"愛" 就是這麼簡單!!! 感受它吧!!!

希望大家喜愛我的分享! ^v^

沒有留言:

張貼留言

熱門文章