2011年3月27日 星期日

[歪妹愛美麗] Hey Boys & Girls! Let's Vintage!!

無論服裝定係化妝, 潮流永遠有個cycle!
今期就黎復古啦!!
今次試用的品牌叫做Pupa, 來自意大利米蘭!名字取自小洋娃娃的意思!
我對它>陌生...haa...不過今次推出的"Very Vintage"系列,
確實令我好想走近它!!
 



聽聞說是Limited Edition啊!!!
包括閃亮雙色眼影、亮麗眼線液及持久亮麗甲油
事不宜遲, 開始進化啦!!
 
Satin and Shine Eyeshadow Duo  閃亮雙色眼影    HK$118︱2g


眼影最大的特色是可以乾濕兩用
濕塗出來的顏色比乾塗更顯色,乾濕塗用能夠增加眼妝層次感。
眼影蘊含珍珠銀色閃碎粉,塗上後可令眼妝更貼服!
型號:0048701
Extrablack Glossy Eyeliner 亮麗眼線液    HK$ 96︱1.8ml




刷頭容易掌握, 毛不會太長及太軟, 感覺有點像科學毛筆,
塗抹時算容易掌握畫出線條, 含防水配方, 令妝容持久!
我隻眼成日出油, Liquid eye liner最適合不過! 真的不易脫色啊!型號: 0048801
Glossy Nail Polish 持久亮麗甲油    HK$40︱5ml



質地不錯, 掃上甲時很smooth,我塗了一層,裡面有些閃閃粉,望落很令啊!
不過這隻肉色我不太喜愛薄薄的,所以我其塗了3層! 都算幾快乾!
型號:L314
不善於化妝的我要獻醜啦!!!
 

我想較難掌握的是eye liner, 塗的時候請盡量向下望,起碼要維持向下望1分鐘才好睜大眼睛, 若然不是..眼皮會沾到的
我的內雙眼皮確實難攪, 點樣可以幫佢減下肥?!
因為佢我定必將條眼線畫返粗少少!
因為我是懶人, 亦覺痴眼睫毛好復雜,
最後都有搽返D眼睫毛液SharpSharp佢!完成啦!! 我一向無咩女人味...呢個復古look可以為我加返幾多女人味呢...
那怕她只有幾個%, 好過無!! haa...XD






多謝大家收看啊!! ^3^ LOVE U!!!!

不正妹PriMa Email: primayy.blogger@gmail.com

沒有留言:

張貼留言

熱門文章