2011年3月2日 星期三

[歪妹愛美麗] 第一次接觸無壓力的LazerFacial=Skinic是也!

之前Facebook有抽獎活動, 我是為了它的頭獎而參加
雙人來回首爾3日2夜機票連五星級酒店套票(價值$8,800)當然我落空了, 但有安慰獎, Free Lazer Facial一次!
其實Skinic約了我很多次, 一來之前去了韓國, 二來回來病倒了的關係, 已reject了好幾次!
想不到她們還願意等我... 實在令我過意不去.. 尋晚終於上去享用~
尋晚銅鑼灣爆水, 好多地方都受影響, 好彩呢度無事~
 

 
上到去, 我問他們可否影相, 他說要事前通知才可以,
因為他們要申請的, 最好就不要影相了
... 所以我沒有周圍影相,
見有空檔位, 就拿起i-phone拍兩張罷了~
其實每次試做時, 我都不好意思拿起相機影相
他們好像不方便我這樣做呢...
anyway, 我確實很怕他們會sell我, lazer facial一向都不平嘛..
心動也不太想花錢呢.... 但感受到他們的服務真的太好了~
不會令我不舒服的感覺, 就只會講解及告訴我有什麼需要
完全沒有hard sell~
這種手法不錯! 你的product有效果自然有客路~

填完form幫我洗面, 影兩張相睇下有皮膚出左咩事,
then解釋一下及如何對症下藥~
全程當然有說明什麼machine, 什麼光段, 價錢如何等~
(以下圖中的價錢是第一次的試做價)
 








但最終都是取決你想不想加錢去做有需要的treatment
我還未有信心, 所以只試今次free的facial就算啦~
無黑面~great!!!!
今次試做的FACIAL, 主要針對毛孔跟微絲血管~
 

我角質層死皮較多, 搽咩都唔吸收, 毛孔大~
又唔夠訓, 個眼圈好恐怖....
而且我唔鐘意搽防曬, 睇到張相嚇親我.. 好多斑係底層,
慢慢標出來啦!!
terrible... 個下好up... help~
我絕對要試下PEELING, 但我昨晚約了人, 唔夠時間, 留待下一次試做吧~

一路做一路講解~無SELL過我~
我係韓國返黎之後, 皮膚又差返好多, 仲爆瘡,
佢很好, 幫我清左佢仲幫我電佢消炎, 太好了~
攪掂D瘡瘡先開始做機~
我D 面毛燒哂~所以好大陣燶味呀~
不過個刻我好HUNGRY, 所以我聞到陣味好滿足! HAA...
感覺好似滴蠟咁.. 熱熱地~感覺一D都唔可怕, 我接受到~
做完感覺有少少慶同埋痛, 佢立即幫我救返個MOIST GEL~
舒緩返.. 不過係有少少紅~但俾我想像中好喎~

之後都有問我有無興趣, 其實我都幾有興趣架~
但係又想觀察多幾日先~佢話可以之後有問題或者想JOIN都可以聯系佢~
俾左CARD片我~ ^V^
做完facial俾我試用佢地代理的一隻防曬, 唔lup的~小朋友都用得~
都係美國的醫學牌子Elta MD~
這個牌子旗下有幾隻防曬可供選擇~
 

 
可以試上面度~感覺.. 好保濕, 唔會DRY~ 同埋好滑好薄身~
 








我專登要有COLOUR個隻~ 因為我平時都會MAKE UP嘛~
OKEY喎~均混返D膚色, 遮下暇~ 佢成份OIL FREE 架~
我搽左陣之後出街食飯返到屋企都無標油~SPF41 咁高都無事!
比著我之前用過的牌子, 一早標油標到死啦~
 







 
佢話唔會阻塞毛孔, 只會係表面形成一陣膜, 反射返d強光(紫外線)~
當然我買的是有colour, 所以洗面時要用洗面奶或用卸妝水抺下先~
 



 
臨走先佢仲俾左d cream我, 叮囑塊面真係好紅先好搽, 唔好亂搽~
 




今天早上她也有打電話來跟進我的情況,
昨晚回到家如常洗面搽野~感覺有d痛~佢話正常的~
因為d 毛燒左, 其實有d傷口係度, 係我地肉眼唔覺je~
如果過多幾日仲係咁就要聯絡佢~
我問左關於個course & how to pay~
如果情況真係okey, 我諗我都會join~ ^v^

Before 較暗啞~毛孔大, Dirty skin~


 
 
AFTER: 白左, 毛孔細左D~


不正妹PriMa Email: primayy.blogger@gmail.com



 

沒有留言:

張貼留言

熱門文章