2011年3月24日 星期四

[歪妹愛美麗] *三隻字<零油感>令我現身在Shuuemura的櫻花懷抱中*

好耐無中過ztyle的試用, 今次仲有相應的活動參與!yeah!
星期日去了中環LANDMARK的Harvey Nichols,
出席名為<shu uemura零油感淨妝體驗活動>好高興有份參與, 因為"零油感"這3隻字我apply是次活動的!^v^
到步啦!! 究竟咩事? 充滿日本感覺! 櫻花?!


有零食同飲品招呼我地添呀! yummy yummy!!
 

 
活動歷時45分鐘, 首先是有shu uemura的同事講解一下新出的"櫻花細緻毛孔潔顏油"我有點混淆了...我一直以為是卸妝水, 不是卸妝油,因為它真的很"水質"!
究竟是油還是水?!?! haa....
內含櫻花精華,同時有助抗氧化, 去除角質, 有收細毛孔的功效!
我即場試了其威力, 大家看看, 可怕呀! 兩隻手的colour tone即時不同了!
 

BOBO很nice也很cute呀! 她畫了隻眼仔係我手上預備試試oil威力,
我想影相之際, 佢叫停我話畫返d眼睫毛俾佢先,haa..係呀!等佢靚仔d先!^v^
哈哈.....她還解釋按樽的泵制一定要一按按到盡,共4下!共4ml!
那才足夠份量去除面上的化妝品, 稍後加水作出適當的乳化!
他們一向提供給客人的sample也是剛好4ml的, 大家有留意嗎?^v^

戲肉啦...一試上手, 真的很水感,打圈著..很快就remove左隻眼仔啦!!
之後慢慢加D水再沖下攪掂啦! 好清爽, 仲有陣清香好舒服呢!
之後bobo幫我搽返toner係手仔度! 舒服哂!!
 
 
唔單止試用oil架! 仲有得試用唇膏呀!!

我一向只搽lip gloss, 唔夠膽搽唇膏,
因為之前小六的可怕經驗..搽完可能落妝唔好,
攪到個嘴角化左..所以好驚搽佢...
但今次佢堅持一定要用唇掃搽,個效果真係好唔同!
okey! let's do it!
 

 
嘩!! 我個嘴靚左好多呀! 完全想像唔到原來我都可以有咁o既嘴!
仲有bobo幫我選了一隻較pink的colour,竟然我都carry到喎!
好靚呀!!! 所以話技巧及工具係幾咁緊要!我都可以擁有Barbie嘴嘴!
 

 
搽嘴的過程中, BoBo介紹我用兩頭遮暇筆,
佢話係上唇位置打返d陰影出黎,可以令我嘴嘴更靚更sexy! 仲可以用係面上,
咁岩我想買遮暇, 所以帶左佢返屋企了...haa...
尋日同今日的BA都提議我用"象牙色"會較適合我* 我之後知道咩方向啦!



 
即場試用完畢, 就要去另一邊廂了!
cam. man已經stand by 係度, 等我地埋位錄低感想!
 第一次係咁o既場合對住鏡頭講野..
可能有做開mc的經驗, 係好多人面前講野慣左,
我一take過攪掂左...但係我唔太滿意自已講野..
可能我講得太少唔夠仔細, 可能都有d緊張啦..haa..
record完影張相就完成左今天的任務!

 
有無留意我身後的Counter呢??
*shu uemura essentials + Tokyo Lash Bar*呢間分店先有的, 點解?
PR話俾我地知呢度新裝修, 係依東京的店鋪CONCEPT去弄
地方夠大, 客人可以舒服無壓迫感選購喜愛的產品
 


仲有仲有.. 最後一項好緊要!
有袋試用產品拎返屋企試用呀!!
入面包括有:
-櫻花細緻毛孔潔顏油150ml
-紅萃能量活肌精華10ml
-妝前泡沫底霜SFP30PA+++30g
(總值$550)

 
嘩!! 好興奮呀!! 新產品! 進化品! 大家想知道咩一回事!
密切留意我個blog啦!!
 
另外仲有個suprise啊! 有個免費style make up service送俾我地啊!
 


臨走前跟另外的blogger合照, 終於見到小黑MI啦~
仲講JC無份去, 無緣見面, 點知第2日立即見到面~HAA~~好神奇啊~
NICE TO MEET U AR!

 
仲有好nice的BoBo! 多謝你!^v^
 


 
Thanks Ztyle & Shu uemura給予是次試用機會!^v^
 
多謝大家支持! LOVE U! ^3^


不正妹PriMa Email: primayy.blogger@gmail.com

沒有留言:

張貼留言

熱門文章