2011年3月22日 星期二

[歪妹愛美麗] *為越南之旅後遺症定下補水親親夜*40倍超速鎖水療程*




去越南之前, 看見有Sister去了Ingrid Millet試用Facial, 我又試下上網登記先~
2日後就由他們的call centre打來幫我預約, 我沒有選新開尖沙咀分店,
反而選了葵芳, 想做完立即飛返屋企近d~
專登約了越南trip之後做~諗住咩病都好啦!
點知都仲係病...>w< 費事又delay, 所以星期一那晚如期出現~

約了晚上七時, 一上到去, receiptionist已經說出我的名字!嘩~~感覺很好!!! 之後如常問我需要上洗手間嗎,
之後帶我入房坐低填form給了welcome drink俾我~
職員Kathy是一名身型肥胖的師奶仔, 人很nice,
我問她可否拍照, 因為我寫blog的, 他問了上級話唔可以,
oh.... 咁算啦~~
簡單講解後就由美容師Yobe帶我入去換衫同做facial
環境普普通通, 無話特別華麗及造作裝飾,
舒舒服服的感覺就是~ 播放的心靈音樂也不錯
~

係changing room 無人時, 拍了幾張相~^v^
 
 




換左衫, 做facial前影張相先!
 


我大約說說facial做了什麼吧!
我問她有沒有leaflet拿起, 她說沒有.. 所以不能仔細記得~
不過, 做完facial簽的invoice寫著是"40倍超速鎖水療程"
原價$880/70mins的~ 岩哂我咁dry的skin啦~
岩岩去完Vietnam返黎~真係要補補水呀!首先, 幫我洗個靚面, 再幫我做peeling,
應該是凝膠來吧~先敷上面數分鐘就幫我捽走d死皮~
steam下我塊面, 一路幫我按肩頸同埋淋巴位置~好夠力, 舒服啊!然後就幫我針清去暗粒啦~(重災區域)
出奇地Yobe的手勢幾好, 我唔覺得好痛~接受到的~

一路做一路同我傾下計, 講解下我d skin應該有咩需要做,
佢無hard sell, 一路都係俾advise咋~用電幫我消下毒,
之後就吹我啦~第一次俾人搵部唔知咩機係度吹我,
佢話係冷卻返我受刺激的肌膚, 有收細毛孔之作用
然之後就係保濕精華導入, 再敷埋個骨膠原MASK~
成塊面連頸
的~
本身FACIAL送多個HAND MASK俾我~
但係佢見我隻黑眼圈更加有需要急救,
所以轉了魚子EYE MASK
~ 太感動耶~~ ^0^

本身MASK應該連眼連嘴麵覆蓋哂~
但係佢地睇得出我病緊~
所以幫我係口的位置剪左個窿俾我透氣~
嘩~~好貼心呀!
! ^V^
我敷敷下堅係訓著左...HAA~~~
好似訓左好耐先起身~
不過黎執收尾的不是Yoko了~
是另外一位美女~她手勢就無咁好..
有點大力....幫我搽完eye同face cream就讓我換衫啦~

做完的樣子=感覺很好啊! 漲卜卜左! 充滿水份!毛孔細左dd, 白滑左!
可能推淋巴個part滿足到我, 做完好舒服好開心呀! hee..



之後再出返去, Kathy當然關心下我做得好無咩感受,
之後當然sell下啦, 問我諗唔諗住join package,
我好直接答佢無, 話我prefer貴d單次做都唔會join package,
我想試多d野, 佢之後都有拎過平d o既plan,
普通料..$590, 現在買十送十.. 圍返即係$250一次左右
相比$880這個, 我想應該差很遠吧..所以我都reject了
Kathy都無強人所難, 即時開返單簽名就可以離開,
仲送埋我出去搭(車立)先拜拜!
好耐未遇過咁好的款待..
 
不過, 我臨走前就多口問了句, 除左呢度有接摩, 仲有邊間有架?
因為我見到佢呢度有得按腳, 好神奇! 完全唔知..
佢話得4間有, 都係地方大先有呢個服務,
包括: 荃灣, 葵芳同尖沙咀兩間分店,
現在試做價$98/45mins, 原價約$150/45mins
因為我搵緊一間好o既又可以兩個女仔一齊做facial的
所以又多口問下佢, 佢話得中環個間先有呢類房間合我要求
佢仲好nice話佢地公司成日做promo試做,
得閒可以打去問下約時間試做
..
張card片嚇親我.. 原來呢間野咁多分店...
真係唔知...
 
 

多謝大家睇完呢篇文章! 多謝支持^v^
不正妹 PriMa Email: primayy.blogger@gmail.com
 

沒有留言:

張貼留言

熱門文章