2011年3月30日 星期三

[歪妹愛美麗] Whitening Wave 之 Phyris Trial Program @ Vietnam (下集)

Whitening Wave 之 Phyris Trial Program @ Vietnam (上集)
http://www.theztyle.com/blog/space.php?uid=25007&do=blog&id=88172

還記得嗎? 在越南的試用~
究竟回來的效果是怎樣?
(1week回來的試用感想, 很久沒做習作啦, 出來工作後字都醜了很多...)
 
 
 
令我讚嘆不矣!! 皆因完全無甩皮無缺水情況出現!
以前我去親東南亞地區, 像泰國台灣星加坡都熱到死, 曬到濃,
d斑又遞增了, 皮膚必定受傷害回港的! 今次完全無事! 
先大約講講越南的天氣, 我今次去了越南兩個地方,
在胡志明市, 我第一天到埗就流了一個月的流汗量,
成三十幾度, 真的連內衣褲都濕透,晚上好些少, 但都有廿幾度!
在大叻, 又熱又凍真係拿命的, 日夜溫差差成十度!
朝早中午下午三十度, 清晨晚上竟然得十幾度!
想想肌膚如何適應呢?
我們還笑當地人著長褸厚褸帶帽, 原來是我們傻仔!
確實變了柒頭皮, 因為被太陽曬傷了, 好痛呀!
依家一大塊咁甩頭皮, 好恐怖呀!
手腳都甩皮, 因為完全忘記要搽防曬,
我只係帶了面部防曬, 帶遮...body防曬無帶, 蚊怕水無帶..
確實係無咩預備, 亦無想太多,
雖然回來了2個星期, 手腳的皮都甩完, 但我皮膚仍是黝黑的,未退過色!
我也繼續勤力keep著用, 我覺得最嚴重是面豬登及對眼下角位置最多斑斑啊~
*Pigment & Cream: 同樣是白色的, 有陣香味, 很舒服的, 搽上面好快吸收, 搽完塊面仲好滑添呀!*Mask: 質地Cream狀得來又水水, 唔會乾~我試過2次敷敷下訓著左, 第朝起身都無出事..  
 
試用了大約兩個星期啦~Clara再約我上去做skin test呢~~
 
 
再睇睇我塊面, 我真係愛死我新用的防曬, 但更加令我愛上了Phyris!
因為無新的斑斑出現外, 而且皮膚還比出發前變白了, 膚色平圴了, 暗粒都少了呢!
我每天都受陽光包圍, 防曬只是早上出門前搽完一次, 就無補搽啦!
但是overall無黑到, 無新斑, 而且還有改善, 真是很驚喜呀!
 
 
前後對比, 真的很有效啊~
 
之前我還蠻擔心的, 因為產品內含維他命c, 之前我試過同類產品,
面上會敏感, 會泛紅, 會變痕癢的! 但這個沒有此惰況,
而且保濕力強, 推開易吸收, 皮膚很受落啊!
在這種環境下, 可以保持改善我的肌膚, 看出此產品的威力!
美白保濕功效於一身的Phyris, 效果顯注, 確實是值得推薦!
 
很多謝Phyris給予是次機會試用, 改善了我的肌膚!
對Phyris品牌有非常好的印象!
亦好感謝Clara, 兩次上去都好nice,
佩芬職員都好好招呼~
要求拿回相片時, Phyris都很快給予回覆~ 

 


想了解產品更多, 可到以下網址:
http://www.meka.com.hk/
多謝大家支持~LOVE U~~

沒有留言:

張貼留言

熱門文章