2011年4月26日 星期二

[歪妹愛電影] 首映禮-"倩女幽魂"我心中的經典* 改編已不是經典, 只有影子




很久沒參與過首映禮, 今次份外高興!
因為是我心中

喜愛的電影"倩女幽魂", 不過改編了..跟原著有點不一樣了!兒時很喜愛看著王祖賢跟張國榮, 俊男美女SweetSourSweetSour..很enjoy!!
改編了的又怎樣呢???

 



有點感覺將故仔復雜化了, 可能這樣做才能夠多些故仔講, 跳出框框吧!
好一個三角戀!! 燕赤霞+小倩+寧采臣, 獵妖師+妖精+書生會是一個怎樣的結局?
我喜愛古仔在劇裡的守護, 完全被感動! 就算沒結果都窮盡一生守護愛的人!
而且古仔的角色好攪笑....I like him
!!
小倩角色都做得幾好, 不過我還是喜愛王祖賢多些, 劉亦菲仍給了我小龍女的感覺呢!
不過她真的很清純很靚女啊!!
寧采臣不知道為何給我感覺...像極王祖藍..HAA!!
姥姥由惠英紅擔演, 我覺得好恰當呢!! 很有功架氣勢!!
至於樊少皇, 角色完全岩哂佢啦!! 其實佢真人都唔差架!
今次係我第3次見佢真人了..點解次次首映禮..套戲都有份拍..
haa...真係有緣...






古天樂真人有點失望...因為佢高我dd咋...男仔黎講唔算高o羅!
同埋唔知係咪留鬚關係, 望落去真係老左好多呢...

臨入場時, 工作人員派了花生糖跟宣傳碟給我們
hee...sweetsweet!! 粒糖原來跟電影內容有關的!



不過想說....全新的倩女幽魂沒令我掉眼淚, 只令我笑了幾遍嘍!
舊的較煽情, 新的較funny啦!!有興趣留意今個星期四啦!! 上畫啦!
只係古仔都殺哂啦...繼單身男女之後, 又黎攝你入戲院啦!

電影trailer:



*a Chinese Ghost Story*
should be Romantic one, not Funny one in my mind..haa!

沒有留言:

張貼留言

熱門文章